رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ تیر ۱۳۹۴

قبل از سفر از امکانات و خدمات استانها مطلع شوید

لینک این مطلب کپی شد!

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر اطلاع مسافرین از امکانات و خدمات استانها در فرصت سفر پایان ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا(chtn) رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر براساس وظایفی که در خصوص مدیریت، هماهنگی و اطلاع رسانی خدمات مربوط به سفر و گردشگری در مناسبتها و تعطیلات ملی و مذهبی بر عهده دارد، توصیه هایی را برای هموطنان و مسافرین دارد.

وی ادامه داد: به منظور استفاده بهینه هموطنان عزیز از فرصت تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، دستورالعمل‌های لازم در چارچوب طرح تابستانه سال ۹۴، به ستادهای اجرایی خدمات سفر تمامی استانهای کشور ابلاغ شده است.

مرتضی رحمانی موحد تصریح کرد: مردم و مسافرین عزیز برای مدیریت سفر در تعطیلات مناسبتی و کوتاه مدت، نظیر پایان ماه مبارک رمضان، پیش از سفر از امکانات و خدماتی که در مقاصد و شهرهای میزبان وجود دارد مطلع شوند و با برنامه ریزی صحیح و مناسب، سفری آرام و بانشاط را برای خود و خانواده‌شان تنظیم کنند.

وی افزود: همچنین در این رابطه تمامی استانهای کشور موظف هستند علاوه بر افزایش امکانات و خدمات خود در همه عرصه های اقامت، پذیرایی، بهداشت و سایر خدمات، اطلاعات دقیق و کامل را در رابطه با امکانات موجود در استان از طریق رسانه‌ها در اختیار مسافرین قرار دهند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی و معاونت گردشگری این سازمان هم از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی و دائمی آماده ارائه اطلاعات و اخبار گردشگری و سفر به هموطنان عزیز است، متقاضیان می توانند از طریق این سامانه از وضعیت اقامت و امکانات شهرها و مقاصد موردنظر خود مطلع شوند.

رحمانی موحد یادآور شد: مردم و مسافرین عزیز برای جلوگیری از تمرکز در مسیرها و استانهای خاص، از امکانات و خدمات شهرها و استانها مطلع شوند و به اطلاعیه های آتی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توجه داشته باشند.
106 قبل از سفر از امکانات و خدمات استانها مطلع شوید

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *