جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قائم‌مقام جامعه تورگردانان : اوضاع ایران در چین بهتر می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۲ آذر ۱۳۹۲

قائم‌مقام جامعه‌ی تورگردانان ایران معتقد است: ۱۰۰ روز، زمان بسیار کمی برای قضاوت درباره‌ی عملکرد دولت یازدهم در حوزه‌ی گردشگری است؛ اما آغاز حرکت‌ها و سیاست‌ها، چشم‌انداز روشنی را نشان می‌دهد.

محمدعلی واقفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهم‌ترین اتفاق رخ‌داده در حوزه‌ی گردشگری در ۱۰۰ روز گذشته را انتخاب معاون گردشگری در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دانست و اظهار کرد: براساس آخرین اخباری که دارم و همچنین ابلاغیه‌ی اخیر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که مجری برپایی غرفه‌های ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی است، با آمدن معاون جدید گردشگری، کار در حوزه‌ی نمایشگاه‌های خارجی دوباره به جریان افتاده و این، اتفاق مهمی برای گردشگری کشور است.

وی ادامه داد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اطلاعیه‌ای را درباره‌ی اعلام حضور آژانس‌ها برای شرکت در نمایشگاه «فیتور» اسپانیا صادر کرده، همچنین می‌دانم نشست‌های تخصصی و پیگیرانه‌ای با موضوع نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری در معاونت گردشگری برگزار شده است.

او با اشاره به پیشینه‌ی معاون گردشگری در سازمان همکاری‌های اقتصادی «شانگهای»، بیان کرد: با توجه به تسلط معاون جدید گردشگری روی کشور چین و همچنین حرکت‌های آغازشده و سیاست‌های ترسیم‌شده، فکر می‌کنم اوضاع ما در بازار چین خوب شود. البته منظورم این نیست که در این مدت، کار خاصی انجام شده، ولی شرایط موجود این پیش‌بینی را ایجاد کرده است که اوضاع ما در بازار چین بهتر خواهد شد؛ اما باید زمان بیشتری داد تا سیاست‌ها به نتیجه برسد، بخصوص با توجه به این‌که معاون گردشگری جزو آخرین انتصاب‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود.

واقفی همچنین گفت: اطلاع دارم معاون گردشگری نخستین هفته‌ی کاری خود را روی مجموعه‌ی اداری زیرمجموعه‌اش متمرکز بود و از این هفته، دیدارها و نشست‌هایی را با فعالان و بخش خصوصی گردشگری خواهد داشت که این نشان می‌دهد، بخش خصوصی و نظرات آن‌ها اهمیت دارد. امیدوارم در مجموع، به تعامل خوبی برسیم و صنعت گردشگری در دولت یازدهم به سروسامان برسد.
7786877668 قائم‌مقام جامعه تورگردانان : اوضاع ایران در چین بهتر می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *