رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ مهر ۱۳۹۶

فودکورت لیدوما تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فودکورت لیدوما تهران ، یکی از بهترین‌ها در میان ۱۰ فودکورت فعال در تهران است. فودکورتی واقع در شهرک غرب که بسیار متفاوت‌تر از رقبای خود عمل می‌کند. جایی در نزدیکی میدان صنعت که با گنجایشی بیشتر از هزار خودرو در ۹ طبقه پارکینگ بزرگ آماده پذیرایی از مشتریان می‌باشد. گفتنی است که فودکورت مشهور لیدوما در مساحتی برابر با ۲۰۰۰ مترمربع (البته با وجود ۳ رستوران مجزای دیگر مجموعاٌ ۳۰۰۰ متر است) در طبقه آخر مرکز خرید زیبای لیدوما قرار دارد. همچنین، می‌توانید از وجود دو روف گاردن باصفای این فودکورت نیز استفاده کنید. حس راحتی که این فضای باز در فصول گرم و سرد به شما می‌دهد واقعاٌ مثال‌زدنی است.
با وجود ۹ غرفه متعدد و زیبا در فودکورت لیدوما تهران، که هر کدام به سبک متفاوتی طراحی شده‌اند، از انتخاب خود به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین فودکورت‌های پایتخت مطمئن می‌شوید. حتی این تفاوت را در میز و صندلی‌ها از مدل‌های مکزیکی و ترکی گرفته تا مدیترانه‌ای و کافی‌شاپی نیز به وضوح مشاهده می‌کنید.
فودکورت لیدوما تهران، با محیطی فوق‌العاده، مرتفع‌ترین فودکورت‌های در این شهر بوده که چشم‌اندازی بی‌نظیر به کل منطقه دارد. سالن vip این فودکورت با فضایی مناسب از خاص‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم و جشن‌های خصوصی مانند تولد، سالگرد ازدواج و حتی قرارهای کاری است. این فودکورت با ارائه بهترین غذاها و خوراکی‌ها به راحتی جوابگوی سخت‌پسندترین سلایق است.
آدرس: تهران، پاسداران، تهران دولت، مجتمع تجاری پور مهر.

-لیدوما-تهران-1 فودکورت لیدوما تهران

-لیدوما-تهران-2 فودکورت لیدوما تهران

-لیدوما-تهران-3 فودکورت لیدوما تهران

-لیدوما-تهران-4 فودکورت لیدوما تهران

-لیدوما-تهران-5 فودکورت لیدوما تهران

-لیدوما-تهران فودکورت لیدوما تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *