رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مهر ۱۳۹۶

فودکورت ساب‌وی تهران

اشتراک گذاری

فودکورت ساب‌وی تهران ، از بهترین و مشهورترین فودکورت‌ها در تهران بزرگ و در دل مجموعه ورزشی انقلاب به شمار می‌رود. این فودکورت، پس از ۱۲ سال تجربه کاری در شعب مختلف رستوران‌های معروف ساب‌وی واقع در آسیای شرقی و انگلستان افتتاح گردید. البته صاحبان ساب‌وی در ابتدای کار سعی در رعایت نحوه سرویس‌دهی خاص این رستوران در ایران را داشتند. اما متأسفانه بنا به دلایلی این امر محقق نشد.
در فودکورت ساب‌وی تهران، ساندویچ‌های خوشمزه و هیجان‌انگیز به صورت سلف‌سرویس صرف خواهند شد. پس شما می‌توانید خودتان ساندویچی را تهیه کرده و از خوردن طعم دلپذیر آن نهایت لذت را ببرید. به این صورت که، ابتدا نان مورد نظرتان را از میان نان‌های متنوع ساب‌وی از جمله نان ایتالیایی، نان کنجدی و نان جو انتخاب می‌کنید. سپس، گوشت دلخواهتان را شامل باربیکیو، تن ماهی، استیک کلاسیک، تریاکی و مرغ‌های تندوری را داخل نان‌ها می‌گذارید. بعد، از بین پنیرهای موجود در این فودکورت مانند پنیر موتزارلا و چدار یکی را انتخاب کرده و به وسیله آن‌ها طعم بهتری به ساندویچتان می‌دهید. در انتها، ساندویچ باید برای زمانی کوتاه در داخل فر قرار گرفته و سپس همراه با سبزیجاتی متنوع و سس دلخواهتان سرو شود. حتی کارکنان فودکورت ساب‌وی نیز می‌توانند شما را در انتخاب مناسب‌ترین مواد برای درست کردن ساندویچ را راهنمایی کنند.
جالب است بدانید که در فودکورت ساب‌وی تهران، تنها از روغن زیتون برای طبخ غذاها استفاده می‌شود. در مجموع، می‌توان گفت که اساس کار این فودکورت بر پایه تهیه غذایی سالم می‌باشد. حتی در ساب‌وی کالری هر ساندویچ را نیز در منو آن می‌بینید. کالری‌هایی که توسط دکتر تغذیه مشاور این فودکورت محاسبه شده‌اند. خبرخوش این‌که، در ساب‌وی می‌توانید هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ بهترین صبحانه‌ها از جمله سالاد، املت، میوه، آب پرتقال طبیعی و چای را نوش‌جان نمایید. صرف این صبحانه در حال تماشای منظره زیبای زمین گلف و طبیعت جذاب و دوست‌داشتنی باشگاه انقلاب واقعاٌ می‌چسبد.
آدرس: تهران، خیابان سئول، مجموعه ورزشی انقلاب، ابتدای جاده تندرستی.
شماره تماس: ۲۶۲۱۷۴۵۴-(۰۲۱)

فودکورت ساب‌وی تهران فودکورت ساب‌وی تهران

فودکورت ساب‌وی تهران فودکورت ساب‌وی تهران

فودکورت ساب‌وی تهران فودکورت ساب‌وی تهران

فودکورت ساب‌وی تهران فودکورت ساب‌وی تهران

فودکورت ساب‌وی تهران فودکورت ساب‌وی تهران

فودکورت ساب‌وی تهران فودکورت ساب‌وی تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *