رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مهر ۱۳۹۶

فست‌فود زعتر تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فست‌فود زعتر تهران، از بهترین و مجلل‌ترین فست‌فودهای پایتخت بوده که با دارا بودن دو شعبه فعالیت می‌کند. نخستین شعبه از این فست‌فود در سال ۱۳۹۳ هجری شمسی در بلوار اندرزگو، نبش مجموعه مشهور قاجاریه تأسیس گردید. این مکان به علت استفاده از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد، اولین فست‌فود زنجیره‌ای سلامت در کشور است. فست‌فود زعتر تهران، با بهره‌گیری از تیمی کارآزموده و مجرب همواره سعی در جلب رضایت مشتریان و پخت غذاها مطابق با ذائقه و سلایق آن‌ها دارد.
در مورد دکوراسیون فوق‌العاده زیبای زعتر باید بگوییم که این فست‌فود با داشتن محیطی شیک و دوست‌داشتنی در نظر اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. صندلی‌های زیبا و بسیار راحت با فاصله از یکدیگر چیده شده و چراغ‌های آویزان شده از سقف همه گویای این مطلب هستند. فضای آرام و دنج زعتر از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن ساعاتی شاد و فرح‌بخش در کنار دوستان و خانواده برای شما می‌باشد. باید بگوییم که دومین شعبه از زعتر مدتی بعد در سعادت‌آباد تهران پذیرای هم‌وطنان عزیز تهرانی شد.
منوی پروپیمان زعتر، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار داده و شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند. غذاهای بین‌المللی این فست‌فود با عطروطعم دلپذیرشان هر اشتهایی را تحریک می‌کنند. در مجموع منوی زعتر با تنوع پیش‌غذاها، ساندویچ رپ، نوشیدنی‌های گرم، پیتزاهای خوشمزه و دلچسب، چیکن وینگز، انواع سالاد، برگر و غذاهای مختلف دیگر شما را سر ذوق می‌آورد. با خوردن پیش‌غذاهای خوشمزه این فست‌فود مانند ماشروم فرایز، قارچ سوخاری، پیاز حلقه‌ای، سیب‌زمینی سرخ کرده و حمص دنیایی از طعم‌ها را تجربه کنید. انواع ساندویچ رپ مثل رپ عروس لبنه، مرغ تند، زعتر و لبنه، استیک و قارچ و غیره را حتماٌ امتحان کنید. نوشیدنی‌های این فست‌فود همچون باواریا لیمو، سون آپ، شربت مخصوص زعتر، فانتا، موهیتو و خاکشیر واقعاٌ روح و جان شما را تازه می‌کنند. نظیر پیتزاهای فوق‌العاده خوش‌طعم زعتر مثل پیتزا چهار پنیر، کوکتل پنیر، بوقلمون و پپرونی و قارچ زعتر را در هیچ نقطه‌ای از تهران بزرگ نمی‌توانید پیدا کنید. شاید باور نکنید اما وجود ۸ نوع سالاد در این فست‌فود نشان از توجه به سلیقه و ذائقه مشتریان دارد. خلاصه در زعتر، همه جوره امکان رقم زدن شبی شاد و خاطره‌انگیز برای شما عزیزان مهیاست.
آدرس شعبه اول:
بلوار اندرزگو، بین قیطریه و کاوه، شماره ۵۱.
شماره تماس: ۲۲۲۴۹۸۹۸-(۰۲۱)
آدرس شعبه دوم:
تهران، سعادت‌آباد، خیابان علامه جنوبی، پلاک ۲۱.
شماره تماس: ۸۸۵۸۳۱۶۶-(۰۲۱ )

-زعتر-تهران-1 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران-2 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران-3 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران-4 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران-5 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران-6 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران-7 فست‌فود زعتر تهران

-زعتر-تهران فست‌فود زعتر تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *