رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ شهریور ۱۳۹۵

فرودگاه قدرت نرم و معرف فرهنگ یک منطقه است‌

لینک این مطلب کپی شد!

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: با روکش کردن باند فرودگاه خرم آباد مقاومت باند افزایش داده می‌شود تا هواپیماهای پهن پیکر با شرایط بهتر پرواز داشته باشند.

اسفندیار کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه فرودگاه قدرت نرم و معرف فرهنگ یک منطقه است، اظهار کرد: فرودگاه خوبی در مرکز استان وجود دارد و باید از این فرصت استفاده شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه خرم‌آباد به مشهد مقدس عزیمت کردند. انتظار این است که ما تنها فرستنده مسافر نباشیم، بلکه کسب و کارهای حوزه فرودگاهی و گردشگری را تقویت کنیم.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد درباره طرح توسعه فرودگاه خرم آباد گفت: سه هفته‌ای است که پروازهای فرودگاه به خاطر طرح توسعه آن متوقف شده است تا بتوانیم ۳۲۰۰ متر از باند را روکش کنیم، چرا که باند قدیمی بود و آب‌زدگی داشت که باعث لزجی سطح باند می‌شد و از لحاظ ایمنی نگرانی‌هایی داشتیم.

وی بیان کرد: با روکش کردن باند، مقاومت باند افزایش داده می‌شود تا هواپیماهای پهن پیکر با شرایط بهتر پرواز داشته باشند.

کیانی افزود: قرار است ۱۲ تا ۱۳ سانتیمتر ضخامت روکش آسفالت انجام شود، به هر حال ظرف دوماه پروازها باید متوقف می‌شد تا روکش انجام شود و امروز سومین هفته است که پروازها انجام نشده است.

وی گفت: روکش باند حساسیت خاص خود را دارد و باید استانداردهای لازم در آن لحاظ شود، چراکه ایمنی و استاندارد اهمیت بیشتری نسبت به سرعت انجام کار دارد.

کیانی بیان کرد: در اپرون فرودگاه باید شرایطی ایجاد شود تا همزمان ۵ هواپیما شامل یک هواپیمای پهن پیکر و چهار هواپیمای متوسط و کوچک توقف داشته باشند.

وی گفت: خوشبختانه توسعه حمل و نقل هوایی و فرودگاه در لرستان مورد رضایت وزیر راه و شهرسازی است.

661 فرودگاه قدرت نرم و معرف فرهنگ یک منطقه است‌

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *