جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فراخوان نخستین استارتاپ دموی گردشگری

تاریخ بروزرسانی :
۶ تیر ۱۳۹۶

تهران – ایرنا – نخستین استارتاپ دموی گردشگری در راستای تجاری سازی ایده های فناورانه در این زمینه ۱۲ مرداد ماه برگزار می شود.

«استارت‌آپ» به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده‌ ساده و اولیه شروع می‌کنند و به سرعت رشد می‌یابند و به درآمد می‌رسند.
به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی نخستین استارتاپ دموی گردشگری، ایمان مهدی زاده دبیر اجرایی این استارتاپ گفت: پس از برجام، گردشگری یکی از صنایع رو به رشد کشور است که در تولید ناخالص ملی نقش مهمی دارد.
وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه گردشگری و تاکید رئیس جمهوری برای رونق این صنعت و استفاده از ظرفیت های درآمدی گردشگری، نخستین نیاز جامعه ما به روز شدن تکنولوژی و ابزار بازاریابی است.
مهدی زاده گفت: تصمیم گرفتیم نیازهای تکنولوژی را با سریع ترین روش های بومی تامین کنیم که استارتاپ ها بهترین گزینه به شمار می آیند.
وی عنوان کرد: دو شرکت در این زمینه فعال هستند و در راستای دانش بنیان شدن قدم برداشته اند تا در مسیر توسعه کشور با شعار«پلی می سازیم میان دانش و صنعت گردشگری»، توسعه زیرساخت های گردشگری و آی تی را در دستور کار خود قرار دهند.
به گفته دبیر استارتاپ، نیازسنجی گردشگری و معرفی طراحان و ایده پردازان به سرمایه گذاران این عرصه از برنامه های در دست اقدام این دو شرکت بخش خصوصی محسوب می شود.
مهدی زاده با بیان اینکه برای بخش داوری از فناوران کارآفرین و مدیران موفق حوزه های گردشگری و آی تی استفاده خواهد شد، اظهار کرد: این رویداد با همت اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی برگزار می شود و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه خواهد یافت.
وی یادآور شد: این رویداد همچنین با حمایت فن بازار ملی ایران، حمایت پارک فناوری پردیس و بخش خصوصی برگزار می شود و بزودی برنامه برگزاری ۱۰ استارتاپ گردشگری با محورهای متعدد در شهرهای مختلف ایران توسط بخش خصوصی اعلام می شود.
استارتاپ گردشگری فراخوان نخستین استارتاپ دموی گردشگری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد