رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آذر ۱۳۹۲

غذاهای شوشتری‌ ، عامل جذب گردشگران خارجی

لینک این مطلب کپی شد!

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر گفت: از فرصت‌ها و شرایط سیاسی ایجاد شده برای جذب گردشگران خارجی بهره می‌بریم.

روزبه سلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان‌ اظهار کرد: با اتفاقاتی که در شرایط سیاسی ایران ایجاد شده این امکان برای ما میسر شده تا گفت‌وگوهایی را در تهران با آژانس‌هایی که تورهای خارجی را به ایران می‌آورند، داشته باشیم و بتوانیم خوزستان را جزو گزینه‌های تبلیغاتی آن‌ها قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر خوزستان به عنوان گزینه‌های تبلیغاتی این آژانس‌های مسافرتی قرار بگیرد، می‌توانیم بگوییم که سهم عمده‌ای از جذب گردشگر خارجی را در منطقه خوزستان می‌توانیم به عهده بگیریم.

سلمان ادامه داد: تمام رایزنی‌های ما به این سمت و سو پیش می‌رود تا از این فرصت به وجود آمده، استفاده کنیم و برای ژانویه امسال ایران سهم خوبی از گردشگران ورودی داشته باشد و این سهم را بتوانیم نسبت به سال گذشته در خوزستان افزایش دهیم. البته بستگی به این دارد که چه قدر بتوانیم اتفاقات خوب تجاری و اقتصادی را در حوزه گردشگری شکل بدهیم.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر بیان کرد: یک سری از آژانس‌ها ایرانی هستند که در خارج از کشور به تبلیغات می‌پردازند و گردشگران خارجی را جذب می‌کنند، اما این‌ها اولین شهری که به ذهن‌شان می‌رسد اصفهان و شیراز و از این قبیل شهرها‌ست. در حالی که واقعیت امر این است که خوزستان به خاطر عدم پذیرایی‌ مناسب و مشکلات اقامتی مظلوم واقع شده است.

او گفت: کار خوبی که در حال سامان‌دهی آن هستیم، ایجاد گردشگری غذایی است، چون می‌خواهیم با توجه به امکانات و زیرساخت‌هایی که در خوزستان وجود دارد، گردشگری غذایی را به عنوان یک مؤلفه خوب و بارز ارایه کنیم.

سلمان افزود: وقتی به گیلان می‌روید رستوران‌هایی که غذای محلی گیلانی ارایه می‌دهند برای شما جاذبه ایجاد می‌کنند. به عقیده ما غذاهای محلی خوزستان نیز جاذبه دارند و باعث می‌شوند گردشگر خارجی بیاید و از آن‌ها استفاده کند. به همین دلیل روی این موضوع به طور تخصصی در حال کار کردن هستیم و امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم سال جذب گردشگران خارجی را افزایش بدهیم.
76916 غذاهای شوشتری‌ ، عامل جذب گردشگران خارجی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *