جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

عید امسال تهرانی؟!

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ دی ۱۴۰۲

خوبیِ تعطیلات نوروز، این است که می‌توانی تا دلت می‌خواهد بخوابی! یعنی هیچ محدودیتی نداری، مگر اینه عید دیدنی بروی یا کارهای دیگری کنی. ولی خب هرچقدر هم که آدم بخواهد بخوابد، دیدوبازدید کند و در وب دنبال چیزهای جالب بگردد، بلاخره باز کلی وقت آزاد می‌آورد. قطعا هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم در این زمان حوصله‌مان سربرود.

%name عید امسال تهرانی؟!
«پیاده گردی ۹۷» فستیوالی برای همین زمان است. وقتی که حس می‌کنی حوصله‌ات سر می‌رود و دلت می‌خواهد از فضای خوب بهاری تهران، یعنی تمیزی‌، خلوتی و آسمان باز آن استفاده بهتری کنی.
در «پیاده گردی» ۱۷ مسیر وجود دارد که با طی آن‌ها می‌توان ماجراجویی را در همین شهر خاکستری، تجربه کنیم. هر مسیر تعدادی مکان جالب دارد که می‌توانی از دیدن آن لذت ببری. از یه عمارت قدیمی بگیرید تا یک قهوه‌خانه با هویت بصری اصیل تهران، همه جاهایی هستند که می‌شود در پیاده‌گردی رفت، دید، ازشان عکس گرفت و خاطره‌ای را با آن‌ها ثبت کرد.

%name عید امسال تهرانی؟!
برگزاری این فستیوال (از ۲۹ اسفند امسال تا ۱۲ فرودین ۹۷) برای دومین سال متوالی توسط استارتاپ پیاده انجام می‌شود. استارتاپی که هدفش ارتباط بهتر شهروندان با تهران است. پیاده این‌کار را در اپلیکیشن خود انجام می‌دهد. اپی که با ترکیب روزنامه‌نگاری شهری و سیستم جست‌وجوی مکانی، به‌وجود آمده و در اصل دوربینی است که می‌توان به کمک آن تهران را واضح‌تر دید!

پیاده گردی را از اینجا شروع کنید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد