رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ تیر ۱۳۹۵

علت حصارکشی محوطه گنجنامه چیست؟

اشتراک گذاری

معاون گردشگری اداره‌کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: حصارکشی در محوطه گنجنامه برای دریافت هزینه ورودی نیستT بلکه برای ممانعت از ورود دست‌فروشان به این محوطه است.

علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که طرح ساماندهی به دست‌فروشان به عهده شهرداری است، اظهار کرد: طرح ساماندهی دست‌فروشان در حال اجراست و مکان‌های جدید برای استقرار آنها در دهکده تفریحی توریستی گنجنامه اختصاص یافته است.

وی در پاسخ به این‌که تجمع دست‌فروشان در آن سوی نرده‌های تعبیه شده در محوطه گنجنامه موجب دشواری تردد برای مردم شده است؟ گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی درخصوص هزینه‌های خدمات ارائه شده در مراکز تفریحی و توریستی گنجنامه توضیح داد: تعیین و نظارت بر نرخ‌های مربوط به این مراکز اعم از رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها، تله‌کابین، سورتمه و پارکینگ به عهده این مجموعه است.

به گفته معاون گردشگری استان همدان، ظرفیت پارکینگ موجود در دهکده تفریحی توریستی گنجنامه جوابگوی بازدیدکنندگان در روزهای عادی و پیک است.

وی با اشاره به وضعیت فاضلاب‌های موجود در این منطقه گفت: فاضلاب‌های این منطقه وصل به شبکه فاضلاب شهری نیست و هرچند وقت یک‌بار تخلیه می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره جمع‌آوری قلیان‌ها از دهکده گنجنامه اظهار کرد: جمع‌آوری قلیان‌ها در حوزه فعالیت این نهاد نیست و متولی آن نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی است.

534 علت حصارکشی محوطه گنجنامه چیست؟

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *