جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

صدور پروانه برای موسسات آموزش گردشگری

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ مهر ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ – اولین نشست مدیران موسسات آموزش گردشگری با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران پس از تفویض امور آموزشی به اداره کل استانی از سوی معاونت گردشگری در سالن همایش‌های موزه آبگینه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در حاشیه این نشست که روز سه‌شنبه – ۸ مهرماه برگزار شد، ضمن تاکید حمایت بیشتر دستگاه حاکمیتی از موسسات آموزشی فعال در صنعت گردشگری گفت: اولین گام برای استفاده از تسهیلات مقرر در قانون، با صدور پروانه برای موسسات آموزش گردشگری برداشته شد.

او با بیان آنکه توسعه و ارتقاء آموزش یک وظیفه حاکمیتی است، افزود: هنگامی که بخش خصوصی در امر آموزش وارد می‌شود، دولت بایستی تسهیلات لازم برای حمایت قانونی از این موسسات را فراهم نماید.

این مقام مسئول با اعلام آنکه تنها بیش از ۱۷۰۰ دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ما نیاز به ۱۷۰۰ مدیر فنی و مدیر آژانس مسافرتی آموزش دیده خواهیم داشت.

وی با پویا خواندن صنعت گردشگری تصریح کرد: برگزاری دوره‌های بازآموزی یک نیاز اساسی برای شاغلین فعال در صنعت گردشگری پایتخت خواهد بود.

خسروآبادی با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط میان صنعت گردشگری و موسسات آموزشی گفت: صنعت و بخش آموزش در حوزه مدیریت گردشگری باید ارتباط محکم و پایداری داشته باشند، تا بتوانند بر اساس نیاز صنعت نیروی ماهر و متخصص تربیت و آموزش دهند.

در پایان این مراسم از جلال نصیریان به پاس بیش از نیم قرن فعالیت آموزشی در صنعت گردشگری تجلیل به عمل آمد.

OnlineNewsImage صدور پروانه برای موسسات آموزش گردشگری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *