رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

سوارکاران بی‌ام‌دبلیو در جاده ابریشم

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۲/۳۱-۱۷ گردشگر موتورسوار با گذر از مرز آستارا به ایران رسیدند و قرار است یک هفته‌ای نوار شمالی کشور را طی کنند. این سوارکاران موتورسیکلت‌های BMW برای نخستین‌بار است که به ایران می‌آیند.

ابراهیم پورفرج رییس شرکت گردشگری پاسارگادتور‌ » که اجرای این رالی موتورسواران را در ایران برعهده دارد، با اعلام این مطلب به خبرنگار گردشگری ایسنا، گفت: این گردشگران که با ۱۷ دستگاه موتورسیکلت BMW سفر خود را در جاده ابریشم آغاز کرده‌اند، روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه از مرز آستارا به ایران وارد شدند و با گذر از تهران، گرگان و بجنورد روز دوشنبه، سوم خردادماه ایران را از مرز باجگیران ترک می‌کنند.

او که پیش‌تر رالی دوچرخه‌سواران را در جاده ابریشم اجرا کرده بود، اظهار کرد: این موتورسواران که برای نخستین بار به ایران می‌آیند قرار است در یک ماه جاده ابریشم را طی کنند. سفر آن‌ها از گرجستان و جمهوری آذربایجان آغاز شده است که با گذر از ایران، ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان ادامه می‌یابد و سرانجام به چین ختم می‌شود.

به گفته‌ی او، این گردشگران از کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، نروژ و مجارستان هستند که در مسابقه رالی جاده ابریشم شرکت کرده‌اند و قرار است در حین اجرای این مسابقه در چهار نقطه از ایران توقف داشته باشند تا جاذبه‌های گردشگری این مناطق را هم ببینند.

1384 سوارکاران بی‌ام‌دبلیو در جاده ابریشم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *