رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

سه مقصد پر رفت و آمد ایرانیان

اشتراک گذاری

تور کربلا
تور کربلا یکی از تورهای مهم و مقدس برای مسافران عاشق اهل بیت میباشد که بانک تور ,های تورینگ توجه ویژه ای به این مهم نموده و مجموعه ای از بهترین آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور کربلا البته با خدمات عالی جمع آوری نموده است تا زائران محترم کربلای معلا با خیالی آسوده به زیارت خود بپردازند.
کربلا از اهمیت خاصی در بین ایرانیان و شیعیان تمام جهان برخوردار میباشد از این رو بزرگترین بانک نیازمندی تور, هایتورینگ توجه ویژه ای به کیفیت این مهم داشته و معتبرترین مجریان مستقیم برگزار کننده تور کربلای معلا را گردهم آورده است.

تور دبی
تور دبی با توجه به هوای دبی که گاهی بسیار مرطوب و شرجی و گاهی از میزان رطوبت و گرما کاسته شده و هوا خنک تر و قابل تحمل تر می شود, در نوع خود جالب است.
دبی شهری است در همنشینی سواحل خلیج همیشه فارس به قامت برج های بلند و مدرن و به تاریخ و فرهنگی کهن.
بهتر است توریست ها در فصل تابستان به دبی سفر نکنند زیرا گرمای شدید به آن ها اجازه لذت بردن از گردش در دبی را نمیدهد.
البته با توجه به اینکه گردشگران تور دبی در تابستان حدود ۱۰ تا ۱۱ ساعت هوای آفتابی و داغ دبی را تجربه میکنند به اجبار در اواخر روز به سیاحت می پردازند و به همین دلیل جاذبه ها تاپاسی از شب نیز قابل روئیت و باز هستند.
اگر قصد سفر به دبی دارید بانک اطلاعات تور، های تورینگ شما را با آژانس های مسافرتی مجرب در برگزار کننده این تور آشنا میسازد.

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی برای افرادی که به دنبال تفریح، آرامش و استراحت می باشند گزینه مناسبیست, کوش آداسی به دلیل دارا بودن بنادر تفریحی و نواحی ساحلی زیبا، دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری است که شامل تور های آبی و قایق های تفریحی می باشد.
از جاذبه های گردشگری برتر کوش آداسی میتوان به جزیره کبوتر و پارک آبی و ویرانه های ایفسوس اشاره نمود. همچنین بازدید بارها و رستوران های پر رفت و آمد و شلوغ در محله های قدیمی خالی از لطف نیستند.
های تورینگ بانک اطلاعات جامع تور، آژانس های مسافرتی این تور را جمع آوردی نموده تا به افرادی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند معرفی نماید.

hitouring سه مقصد پر رفت و آمد ایرانیان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *