رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ آذر ۱۳۹۳

سفر به ایران؛ مد ۲۰۱۵ اروپا!

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۶-خبرگزاری میراث فرهنگی: سیدمحمدعلی اشرفی‌واقفی، نایب‌رئیس جامعه تورگردانان با اشاره به رشد ورود گردشگران خارجی گفت: این روند صعودی نتیجه تعامل مثبت دولت با سایر کشورها، نبود امنیت در کشورهایی مانند مصر، سوریه، عراق و لبنان که به‌عنوان مقاصد گردشگری فرهنگی شناخته می‌شوند و قابل رقابت شدن قیمت‌های بسته‌های سفر به ایران با سایر مقاصد است. به گفته او، این روزها بسیاری از آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی خارجی که در نمایشگاه‌های سال‌های گذشته با ایران آشنا شده ب
ودند و طی این سال‌ها خبری از آنها نبود در پی برقراری تعامل و همکاری با آژانس‌های ایرانی برآمده‌اند چراکه سفر به ایران تبدیل به مد روز در سال ۲۰۱۵ اروپا شده است.
اشرفی‌واقفی با اشاره به اینکه این مطلب دقیقا در یکی از نامه‌های آژانس‌دار اسپانیایی ذکر شده است، اذعان کرد: چندی پیش نامه‌ای دریافت کردیم که بیانگر این مطلب بود که سفر به ایران امروزه در اسپانیا مد شده‌است. البته این مد نه تنها در اسپانیا بلکه در تمام اروپا اشاعه یافته است. این فرصت بزرگی است که باید از آن به نحو شایسته استفاده کرد.
نایب‌رئیس جامعه تورگردانان با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تعادل قیمت‌های موجود حفظ شود، درخصوص خبرهایی که از تکمیل بودن ظرفیت هتل‌های چهار و پنج ستاره حکایت می‌کنند، گفت: این هتل‌ها برای دو فصل اصلی بهار و پاییز که فصول سفر به ایران است حقیقتا پر هستند. البته هتل‌های
سه ستاره‌ در تهران، اصفهان و شیراز فعال هستند که شرایط اقامت مسافران خارجی را دارند چراکه نظافت و حمام و ملحفه تمیز ازجمله مهم‌ترین درخواست‌های گردشگر خارجی برای اقامت در یک هتل است. هرچند این مهم در برخی از هتل‌های چهار ستاره فراهم نمی‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

دنیای اقتصاد

1228 سفر به ایران؛ مد ۲۰۱۵ اروپا!

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *