جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفر به اروپا در نوروز امسال

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ آبان ۱۳۹۶

تعطیلات نوروز امسال زمان مناسبی است تا کسانی که به سفر علاقه‌ دارند اما کار و مشغولیت‌های زندگی زمانی برایشان باقی نمی‌گذارد هم بتوانند به مسافرت بروند. عده زیادی از مردم می‌توانند ۱۳ روز اول فصل بهار را تعطیل کنند و فرصتی نسبتا طولانی برای سفر داشته باشند. این زمان حتی برای برنامه‌ریزی سفرهای خارجی هم مناسب است.
سفر به قاره سرسبز اروپا در میان همه مردم دنیا طرفداران زیادی دارد. کافی است انتخاب کنید می‌خواهید چه نوع سفری بروید، دوست دارید از مطرح‌ترین بناهای تاریخی و موزه‌ها و… دیدن کنید و یا سفر در دل طبیعت بکر را ترجیح می‌دهید. همه این‌ها را می‌توانید در تورهای اروپا تجربه کنید. در واقع می‌توان گفت بهترین و زیباترین مقاصد سفر در این قاره قرار گرفته‌اند و سفر به اروپا در نوروز می‌تواند بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات باشد.

قاره اروپا به نوعی جذاب‌ترین قاره جهان است و در هر سمت و سویی از آن، طبیعت و امکاناتی استثنایی وجود دارد. همچنین تاریخ پربار تمدن و تجربه جریان‌های مختلف فکری و علمی، اروپا را به متمایزترین قاره در این زمینه‌ها تبدیل کرده است؛ به صورتی که پس از رنسانس، در روند شکل‌گیری بسیاری از اصول عقاید نو و یافته‌های علمی، ردپای اروپاییان به چشم می‌خورد و همین تجربیات باارزش سبب پرش سریع‌تر اروپا به جهان مدرن و رشد اساسی تکنولوژی در کشورهای اروپایی شده است؛ اتفاقی که به دلیل حاکم بودن برخی عقاید بازدارنده، در سایر قاره‌ها مدت‌ها به تعویق افتاد.

سفر به اروپا سفر به اروپا در نوروز امسال
بی‌شک یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای اروپایی ، تور انگلیس است. سفری‌ست ویژه! و این ویژه بودن در تمام لحظات این تور موج می‌زند. بالاخره انگلیس است و دنیایی از شگفتی و خاصیت!!
تمام گردشگران حرفه‌ای، تور لندن را یکی از بهترین تورهای جهان‌ می‌دانند و معتقدند که سفر به این شهر می‌تواند دریچه‌ای جدید را برای یافتن درکی از قاره سبز به انسان‌ها بدهد.

به جز انگلیس؛ فرانسه، ایتالیا، آلمان، سوئیس، اسپانیا و هلند را نیز می‌توان مقاصد محبوب اروپا دانست که در تعطیلات بهار متقاضیان زیادی دارند. هر کدام از این تورها به خاطر شگفتی‌های منحصر به فردشان می‌توانند به بهترین سفر عمرتان بدل شوند.

سفر به اروپا 1 سفر به اروپا در نوروز امسال
برای نوروز تورهای مختلفی با شرایط متفاوت برنامه‌ریزی می‌شود تا کسانی که قصد دارند تور نوروز ۹۷ را رزرو کنند بتوانند انتخابی درست و بر اساس شرایط خود داشته باشند.
آژانس مسافرتی‌ سالیان سفر در سال‌های اخیر تجربه‌ای بسیار خوب را در برگزاری تورهای خارجی در نوروز به نمایش گذاشته است. برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری تور اروپا نوروز ۹۷ هم از چند ماه قبل از تعطیلات نوروز آغاز شده است و شما هم اگر قصد سفر به اروپا در تعطیلات اول بهار را دارید بهتر است یک ماه زودتر برای رزرو تور اقدام کنند تا همه چیز مطابق میل شما پیش برود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حقیقت

    چه خوب!
    فقط حیف گرونه و پول نداریم !!!!!

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد