جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفر آمریکایی‌ها به ایران از سر لجبازی با «ترامپ»

تاریخ بروزرسانی :
۲ اسفند ۱۳۹۵

رییس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به افزایش درخواست آمریکایی‌ها برای سفر به ایران گفت: به استناد اظهارات آژانس‌های آمریکایی، بسیاری از شهروندان آن کشور از سر لجبازی با ترامپ می‌خواهند به ایران سفر کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، ابراهیم پور فرج در گردهمایی جمعی از راهنمایان تور که به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری در موزه دوران اسلامی برگزار شد، درباره تکلیف تورهای گردشگران آمریکایی با توجه به اوضاع سیاسی موجود اظهار کرد: ما خیلی جدی پیگیری این مسئله هستیم و با مسئولان در سطح بالا گفتگو می‌کنیم و در پایان هفته نیز نشستی داریم که مطمئنم نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: جالب است بدانیم شرکت‌های گردشگری آمریکایی فشار زیادی می‌آورند که تورهای این کشور را در ایران اجرا کنیم. آنها گفته‌اند که گروه‌های ۲۰ نفره ما ۴۰ نفره شده‌اند که این افزایش به خاطر لجبازی با ترامپ است، حتی قطار “عقاب طلایی” که از مجارستان به ایران می‌آید، تعداد گردشگران آمریکایی آن از ۵۰ نفر به ۹۸ نفر رسیده است؛ همه از سر لج با ترامپ می‌خواهند به ایران بیایند.

رییس جامعه تورگردانان افزود: خیلی از اروپایی‌ها با آمدن آمریکایی‌ها به ایران ترغیب می‌شوند به ایران سفر کنند، گروه‌های آمریکایی تاثیر زیادی روی گردشگران دارند. این قشر برای صنعت گردشگری ما مهم است، چون درآمدشان قابل مقایسه با سایر گردشگران نیست.

وی بیان کرد: نظر کشور ما نیز بر آن است که آسیبی به گردشگری کشور وارد نشود.

در ادامه سلامی، رییس دفتر بررسی و همکاری‌ها در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اتفاقی در سیاست‌های کلان کشور برای مقابله با سیاست‌های آمریکا رخ داده، برخی ملاحظاتی دارند و روش‌هایی را برای پاسخ دادن دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نمی‌توان گفت چه اتفاقی قرار است رخ دهد، اما امیدوارم به جهتی برود که گردشگری به کار خود ادامه دهد.

وی گفت: کل این جریان (ورود گردشگران آمریکایی) فعلا متوقف شده و نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد، ما می‌دانیم آژانس‌ها ضررهای هنگفتی خواهند کرد. برای همین پیگیریم این مسئله حل شود.

57426922 سفر آمریکایی‌ها به ایران از سر لجبازی با «ترامپ»

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد