رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ مرداد ۱۳۹۴

سرمایه‌گذاران را باید با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران آشنا کرد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۵/۰۵/۱۰- یک سرمایه‌گذار موفق ایرانی گفت: همه باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاران خارجی را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، محمدرضا قاسمیان در اختتامیه ششمین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری مشهد که در هتل هما برگزار شد، با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور نکاتی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: در شروع کار باید به خود اعتماد داشته باشید. مهم‌ترین مسئله در کار با سرمایه‌گذار خارجی صداقت است، جلب اعتماد، سرمایه‌ای است که بیشتر از سرمایه مالی ارزش دارد.

وی ارتباط قوی و موثر را یکی دیگر ار مولفه‌های سرمایه‌گذاری موفق دانست و تصریح کرد: اگر طرح خوبی داشته باشیم ولی نتوانیم جلب اعتماد کنیم، موفق نمی‌شویم.

وی به رفع تحریم‌ها علیه ایران اشاره و عنوان کرد: روز بعد از توافق تماس‌های زیادی از سوی سرمایه‌گذاران، برای نحوه ورود به بازار ایران داشتم.

این سرمایه‌گذار اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر برای شروع هرکاری شایسته‌سالاری بر داشتن پارتی ارجحیت دارد. تجارت بدون در نظر گرفتن اخلاقیات ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه در کار تیمی احتمال موفقیت بالاتر است؛ گفت: برای شروع کار نباید ترس داشته باشید؛ با شجاعت و قدرت ریسک‌پذیری وارد کار شوید.

قاسمیان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارجی با ایران آشنایی ندارند، عنوان کرد: همگی باید سعی کنیم تا آنان را با نحوه سرمایه‌گذاری در ایران آشنا کنیم.

اینجا «تشریفات ممنوع»؛ نداریم

به گزارش ایسنا در بخش دیگر اختتامیه، امیر طاها سلامی، مدرس حوزه گردشگری با اشاره به اهمیت رعایت تشریفات در حوزه گردشگری، گفت: تشریفات کم به این حوزه آسیب می‌زند، اینجا تشریفات کم، ممنوع است.

وی اضافه کرد: یک مدیر و کارآفرین موفق می‌تواند با ارائه یک رفتار درست، خریدار محصول را تبدیل به مشتری دائمی آن کند.

سلامی با بیان اینکه شناسایی نیازها مهم است، اظهار کرد: نیاز به احترام مهم‌ترین نیاز در حوزه گردشگری است.

3251 سرمایه‌گذاران را باید با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران آشنا کرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *