رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ فروردین ۱۳۹۴

ساخت یک سریال با موضوع گردشگری در رادیو

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۳۰-مجموعه سریال ۱۶ قسمتی «بیدستان» با محوریت ایجاد اشتغال، کارآفرینی و بحث گردشگری و حفظ منابع طبیعی در رادیو نمایش وارد مرحله‌ تولید و ساخت شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مرضیه رشیدبیگی، نویسنده سریال رادیویی «بیدستان» ضمن اعلام این مطلب افزود: «بیدستان» نام فرضی منطقه‌ای کشاورزی است که خارج از تهران قرار دارد و دارای جذابیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری بسیاری است. این ملک که سال‌هاست از آن استفاده‌ای نمی‌شود به صورت ارثیه به خواهر و برادری رسیده است و آنها تصمیم دارند تا با فروش آن هتلی در تهران راه‌اندازی کنند اما با حضور در منطقه، متوجه جذابیت‌های گردشگری آن می‌شوند که این ماجرا، سر آغاز داستان‌هایی می‌شود.

این نویسنده خاطرنشان کرد: فرم ساختاری این نمایشنامه‌ رادیویی به طوری تنظیم شده است که در صورت تمایل و علاقه‌ی شنوندگان، داستان آن می‌تواند ادامه پیدا کند.

این سریال رادیویی هم اکنون در مرحله تمرین و دورخوانی قرار دارد که تهیه‌کنندگی آن را شهریار کرمی بر عهده دارد و کارگردانی آن نیز بر عهده محمد عمرانی است. همچنین محمدرضا قبادی فر افکتور و رضا طاهری صدابردار نمایش رادیویی «بیدستان» هستند.

شهین نجف‌زاده، رضا عمرانی، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، رامین پورایمان، سینا نیکوکار، قربان نجفی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، زهره مجابی، فریبا متخصص، بیوک میرزایی، امیرعباس توفیقی، رویا فلاحی، احمد گنجی، افسانه محمدی، صدیقه کیانفر، جواد پیشگر، سعیده فرضی، نازنین مهیمنی، حمیدرضا هدایتی و محمدرضا علی در این سریال به ایفای نقش می پردازند که به زودی از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

1012 ساخت یک سریال با موضوع گردشگری در رادیو

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *