رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

ساخت ویلا در شمال

لینک این مطلب کپی شد!

ساخت ویلا در شمال :
مناطق شمالی ایران به علت داشتن آب و هوای مناسب و مناظر زیبا اغلب مورد توجه گردشگران می باشند. امروزه با توجه به افزایش آپارتمان نشینی در کلان شهرها، ساخت ویلا در شهر های شمالی از جمله رامسر،تنکابن وچابکسر از محبوبیت خاصی برخوردار شده است.
ساختمان سازی در شمال، در اذهان عمومی کاری به ظاهر ساده می باشد. اما در عمل، کار پیچیده ای است که جزئیات بسیار زیادی دارد و عدم توجه به آن جزئیات باعث بوجودآمدن مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. برای ساخت ویلا در شمال علاوه بر جواز یا پروانه ساختمان، نیاز به نقشه های معماری، سازه و تاسیسات برقی و مکانیکی است. ترسیم نقشه های معماری اولین گام در طراحی بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است. در طراحی ویلا ابتدا می بایست تمامی شرایط مکان ویلا همانند زاویه نورخورشید، جهت وزش باد، شرایط و موقعیت زمین، ویلاهای همسایگان و قوانین ساخت و ساز منطقه مورد بررسی قرار گیرند. علاوه بر موارد فوق، سلیقه و نظر کارفرما نیز بسیار حائز اهمیت است.
شرکت ساختمانی پردیس شمال :
این شرکت با کادری مجرب در زمینه ساخت وساز فعالیت دارد. طراحی، نظارت واجرای ویلا و آپارتمان از جمله فعالیت های این گروه می باشد. این شرکت برای رفاه حال عزیزانی که تمایل به ساخت ویلا در شمال داشته ولی به دلیل مشغله زیاد، فرصت و زمان کافی برای این کار ندارند، آماده عقد قرارداد جهت اجرای ساختمان به صورت پیمانکاری و درصدی می باشد.

vila1 ساخت ویلا در شمال vila1 ساخت ویلا در شمال vila1 ساخت ویلا در شمال vila1 ساخت ویلا در شمال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *