رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ بهمن ۱۳۹۲

رونمایی از کتاب برندسازی مقاصد گردشگری

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ – به گزارش پایگاه خبری اعتبار، احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم رونمایی از این کتاب در نمایشگاه بین المللی هتلداری و گردشگری از اقدام گروه مالی گردشگری در برندسازی قدردانی کرد و گفت: ما روی یک حوزه تمدنی قرار داریم که شرق و غرب عالم را به هم وصل می کند و برآیند اتفاقات بزرگی در جهان شده است.

وی با بیان این نکته که ایران را پل پیروزی نامیده اند، خاطرنشان کرد: ایران در گذشته نقش فوق العاده ای در حل مناقشات بین المللی و بسط صلح جهانی شده و در طول قرن ها پیوسته جایگاه ادیان ابراهیمی بوده است که هنوز هم آثار آن را در جای جای کشورمان می توان دید.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که برند ایران برند صلح، گفت و گو و دوستی است، یادآور شد: اقدام گروه مالی گردشگری در حقیقت عقبه تمدن ایران را که همان رعایت حقوق همه صداها، مذاهب و شهروندان است به فعلیت در می آورد.

مهدی جهانگیری، رییس هیات مدیره گروه مالی گردشگری هم در سخنانی راه پیشرفت و توسعه هر کشور را ورود تکنولوژی و مدیریت روز دنیا در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری خواند و گفت: نمی توانیم دیوارهای کشور را بالا بکشیم و از تکنولوژی روز دنیا استفاده نکنیم و انتظار پیشرفت و موفقیت داشته باشیم.

وی معرفی برند و شعار ایران را از اولویت کارهای گروه مالی گردشگری ذکر کرد و اظهار داشت: باید در تمام محافل دنیا با یک شعار و برند مشخص و با تاسی از دنیای هنر حضور پیدا کنیم.

جهانگیری با اشاره به این نکته که اقدامات خوبی در حوزه گردشگری شروع شده است، خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت این اقدامات، جسارت بخش خصوصی و حضور جدی آن در این عرصه است.

وی به عضویت بانک گردشگری و شرکت گروه سرمایه گذاری و گردشگری ایران( سمگا ) اشاره کرد و گفت: با توجه به این ارتباط، باید آن گونه که مردم و کشور ایران لیاقت آن را دارند در راستای برندسازی کشورمان گام برداریم.

رییس هیات مدیره گروه مالی گردشگری بر ضرورت ورود تکنولوژی مدیریت بهره برداری در واحدهای اقامتی کشورمان تاکید کرد و اظهار داشت: به زودی شاهد بهره برداری از دو پروژه اقامتی این گروه در فرودگاه بین المللی امام خمینی خواهیم بود که با توجه به قرار داشتن در گذرگاه ورودی کشور، نقش بسزایی در برندسازی گردشگری خواهد داشت.

وی ظرفیت این واحدهای اقامتی را ۶۰۰ اتاق ذکر کرد و یادآور شد: مدیریت بهره برداری این پروژه ها با دو برند مهم فرانسوی به نام های آیویس و نووتل خواهد بود.

جهانگیری زمان بهره برداری از این پروژه ها را حداکثر اردیبهشت ماه سال۹۳ عنوان کرد و گفت: برای احداث این واحدهای اقامتی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که برای حدود ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

وی در عین حال از برنامه ریزی برای دریافت مجوز احداث یک هتل پنج ستاره در بزرگراه نیایش تهران خبر داد و اظهار داشت: دست همکاری به سوی بخش خصوصی دراز می کنیم تا در یک فضای رقابتی، کار خود را معرفی کند.

مهدی گردشگری مدیرعامل شرکت افق گردشگری ایرانیان نیز در سخنانی گفت: بحث برندسازی در گردشگری یکی از مهم ترین بخش ها است که صحبت های زیادی در مورد آن شده ولی تاکنون اقدام مفیدی صورت نگرفته است.

وی با بیان این نکته که کتاب برندسازی مقاصد گردشگری، یک راهنما و مرجع است که تجربه شهرها و کشورهای صاحب نام جهان را در حوزه گردشگری ارائه می دهد یادآور شد: بحث برند کشور در عرصه جهانی در حال طراحی است تا بدین ترتیب برندی ماندگار در صنعت گردشگری ایران طراحی شود.

1392579648_gardeshgari2 رونمایی از کتاب برندسازی مقاصد گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *