جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

روستای دوان ۲

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ فروردین ۱۳۹۷

مختصری در مورد روستای دوان
روستای دوان واقع در استان فارس در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی کازرون قرار دارد و جزء شهرستان کازرون می باشد. از لحاظ تقسیمات کشوری در بخش « مرکزی » قرار گرفته و جز دهستان « حومه » است. خود روستا بر روی طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۵۵ دقیقه و عرض جغرافیایی ۲۹ درجه و ۵/۲۲ دقیقه قرار گرفته است، اما منطقه دوان بین طول های جغرافیایی ۵۱ درجه و ۵۰ دقیقه و ۵۱ درجه و ۵۵ دقیقه و عرض های جغرافیایی ۲۹ درجه و ۲۵ دقیقه و ۲۹ درجه و ۲۰ دقیقه گسترده شده است.
حد شمالی منطقه دوان از غرب به شرق، روستاهای نودان، تره دان و تنگ چوگان وسطی است. حد غربی آن از شمال به جنوب، روستاهای تنگ چوگان سفلی، حاجی آباد، سلطان آباد، امیر آباد، دریس،جامه بزرگی وشهر کازرون می باشد. محدوده جنوبی آن از شرق به غرب از کازرون تا روستای دیکانک می باشد. بالاخره حد شرقی این منطقه از شمال به جنوب روستاهای پاپون، گرگدان، موردک و دیکانک است.
منطقه دوان شامل ۸/۲۴ هکتار قریه دوان، ۶/۰ هکتار قریه امیرآباد، ۷/۲ هکتار قریه عسکرآباد، ۳/۸ هکتار باغات امیرآباد، ۶/۸ هکتار باغات عسکرآباد، ۰۵/۱۳۱۰ هکتار باغات دوان، ۳۰۰۰ هکتار زمینهای زراعی دوان، ۴۵۲/۸۸۷۷ هکتار منابع ملی منطقه دوان است.

1 2 روستای دوان 2

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد