جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رشد چشمگیر فضاهای اقامتی استان سمنان تا شش ماه آینده

تاریخ بروزرسانی :
۹ تیر ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۴/۰۹-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از رشد چشمگیر تعداد فضاهای اقامتی استان سمنان و به خصوص شهر سمنان ظرف شش ماه آینده خبر داد
به گزارش خبرگزاری خبر انلاین ، «حسین خواجه‌بیدختی» در دیدار با فرماندار جدید سمنان اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و ایجاد زیرساختهای اقامتی استان در دست انجام است که ۷۳۰ میلیارد ریال آن آماده بهره برداری است.

وی گفت: با افتتاح فضاهای اقامتی از جمله هتل ققنوس و پارک آبی سمنان، ظرفیت اقامتی استان افزایش قابل توجهی خواهد داشت و استان می تواند بیش از گذشته میزبان برگزاری همایش‌ها، جشنواره ها و مسابقات ملی شود.

بیدختی راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و احیای ۱۸ هکتار از بافت تاریخی سمنان را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: کار مرمت بخشی از مسجد جامع و ارگ اعلاء انجام شده و به زودی مرمت بازار سمنان آغاز می‌شود.

وی گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان پیگیر ثبت زبان سمنانی و تعدادی از قلعه‌ها و آب انبارهای سمنان در فهرست میراث ملی است.

فرماندار سمنان نیز از رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان در زمینه معرفی و احیای بناهای تاریخی سمنان قدردانی کرد.

“عباس دانایی” گفت: فرمانداری سمنان آماده همکاری با میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان سمنان در زمینه معرفی هر چه بیشتر و رونق گردشگری سمنان است.

2152 رشد چشمگیر فضاهای اقامتی استان سمنان تا شش ماه آینده

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-06-30 10:33:27Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد