جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران کارینا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ مهر ۱۳۹۶

رستوران کارینا تهران، مکانی فوق‌العاده و آرام بوده که در منطقه مشهور سعادت‌آباد واقع شده است. جایی که با حضور در آن و دیدن محیط دنج و زیبایش تمام خستگی‌ها و استرس‌های زندگی در تهران بزرگ را به دست فراموشی می‌سپارید. حتی مدیریت این رستوران جناب آقای وهابی این موضوع را تأیید کرده و شاهد خوشحال‌تر بودن مشتریان بعد از خارج شدن از رستوران هستند. رستوران کارینا تهران، به عنوان رستورانی بین‌المللی در میان مردم شناخته شده و مهم‌ترین هدفش را جلب رضایت مشتریان قرار داده است.
دکوراسیون متفاوت این رستوران با وجود وسایل شیک ساخته شده از چوب و دیوارهایی با برش‌های سنگی، شما را به تحسین وا می‌دارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کارینا، نورپردازی از سقف و کف بوده که القا‌کننده حس آرامشی عجیب به مهمانان است. باید بگوییم که ظرفیت این رستوران با سالنی برابر با ۲۲۰ متر مربع، ۷۵ نفر می‌باشد. کارینا، یکی از ایده‌آل‌ترین مکان‌ها برای برگزاری جلسات رسمی و مراسم خصوصی شما به شمار می‌رود. بنابراین، بدون هیچ نگرانی جشن تولد، قرارهای کاری و یا مراسم بعد از عقد خود را به این رستوران سپرده و مطمئن باشید که کارینا بهترین پذیرایی‌ها را از شما و همراهنتان به عمل می‌آورد.
در مورد غذاهای این رستوران باید بگوییم که با وجود انواع غذاهای خوشمزه و دلچسب امکان ندارد چیزی در این رستوران باب میلتان نباشد. پیشنهاد ویژه آقای وهابی برای سرو استیک مدالین را در کارینا حتماٌ جدی بگیرید. این استیک، با ظاهر فوق‌العاده جذاب و دورچین بی‌نظیرش هر اشتهایی را تحریک می‌کند. در ابتدا رستوران کارینا تهران تنها با سرو غذاهای بین‌المللی در خدمت مهمانان بود. اما بعد از مدتی و بنا به درخواست مشتریان، غذاهای ایرانی نیز به منوی این رستوران مجلل اضافه شد. حتی به احترام مهمانان، آشپزخانه مجهز ایرانی نیز در کنار آشپزخانه بین المللی کارینا شروع به فعالیت کرد. پاستاهای این رستوران که همراه با ماهی، گوشت و مرغ طبخ می‌شوند، واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. عطروطعم بی‌نظیر این غذاها هوش از سر هر مشتری می‌برد. همچنین، منوی کامل کافی‌شاپ این رستوران با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و سایر خوراکی‌های خوشمزه شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند.
همچنین، رستوران کارینا تهران، با اجرای موسیقی زنده پیانو به وسیله نوازنده‌ای چیره‌دست و ماهر لحظات شادی را در حین خوردن بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها برایتان به ارمغان می‌آورد.
آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، روبروی بیمارستان مدرس، ابتدای باغستان یکم.
شماره تماس:۲۲۰۸۰۸۶۲،۲۲۰۸۰۸۶۰ -(۰۲۱)

رستوران کارینا تهران رستوران کارینا تهران

رستوران کارینا تهران1 رستوران کارینا تهران

رستوران کارینا تهران2 رستوران کارینا تهران

رستوران کارینا تهران3 رستوران کارینا تهران

رستوران کارینا تهران4 رستوران کارینا تهران

رستوران کارینا تهران6 رستوران کارینا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *