رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران پابلیک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ مهر ۱۳۹۶

رستوران پابلیک تهران ، یکی از آن رستوران‌هایی است که بودن در آن و صرف غذایی خوشمزه در محیط دنج و آرام این رستوران ترجیح بسیاری از پایتخت‌نشینان است. حتماٌ می‌پرسید چرا. دلیل آن ویژگی‌های خوب و منحصربه‌فرد این رستوران همچون غذای باکیفیت، فضای زیبا و جذاب و پرسنلی است که هدفشان دیدن لبخند رضایت بر لب‌های مشتریان عزیزان است.
رستوران پابلیک تهران، در سال ۱۳۹۰ در مجتمع تجاری مشهور مینیاتور و با مدیریت جناب آقای سروش ایرانی، به روی هم‌وطنان عزیز تهرانی گشوده شد. اما چند سالی است که به مکان جدید یعنی خیابان فرشته منتقل شده و در فضایی بزرگ‌تر پذیرای مهمانانش است. به جرأت می‌توان پابلیک را از عجیب‌ترین رستوران‌های تهران بزرگ دانست. صندلی‌های رنگی زیبا و نقاشی‌هایی فوق‌العاده دلنشین و جذاب نشسته بر دل دیوار حال و هوایی عجیب به این رستوران معروف داده‌اند. علی‌رغم، دکوراسیونی با ترکیب صنعت و مدرنیته، رستوران پابلیک یکی از دنج‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین مکان‌ها برای صرف لحظاتی شاد به شمار می‌رود. سبک خاص طراحی داخلی این رستوران، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف شام یا ناهاری لذت‌بخش در کنار خانواده و دوستان تبدیل کرده است.
غذاهای موجود در منوی رستوران پابلیک، منتخبی از غذاهای بین‌المللی بوده و در عین داشتن عطروطعمی عالی برای پخت آن‌ها از روغن استفاده نمی‌شود. حتی نان مورد استفاده در انواع ساندویچ‌ها نانی تهیه شده از آرد جو می‌باشد. حتماٌ با این توضیحات متوجه شده‌اید که تا چه اندازه در این رستوران به سلامت مشتریان اهمیت داده می‌شود. در بین غذاهای خوشمزه رستوران پابلیک، غذای انگلیسی به نام فیش‌ اند چیپس طرفداران بسیاری در میان مهمانان دارد. طعم بی‌نظیر ساندویچ کباب ترش این رستوران را هرگز فراموش نخواهید کرد. گفتنی است که رستوران پایلیک با ارائه ۵ نوع سالاد خوشمزه تا حدودی دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. شنیسل مرغ، سالاد راکفورت، بیف اسفناج و استیک با قارچ این رستوران واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند.
در رستوران پابلیک، فضای بازی نیز جهت استفاده مهمانان و لذت بردن از هوای تازه و دلچسب مخصوصاٌ در فصل گرم تابستان در نظر گرفته شده است. باید بگوییم که ساعت کاری رستوران پابلیک تهران، از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب بوده و دارای سرویس بیرون‌بر نیز می‌باشد.
آدرس: خیابان فرشته، نبش پاساژ فرشته، پلاک ۵۷.
شماره تماس:۲۲۰۰۶۱۶۰ -(۰۲۱)

-پابلیک-تهران-1 رستوران پابلیک تهران

-پابلیک-تهران-2 رستوران پابلیک تهران

-پابلیک-تهران-3 رستوران پابلیک تهران

-پابلیک-تهران-4 رستوران پابلیک تهران

-پابلیک-تهران-5 رستوران پابلیک تهران

-پابلیک-تهران رستوران پابلیک تهران

           
 

نظر کاربران :

  • علی طاهرخانچی

    محیط خیلی تمیز و شیکی داره و همبرگر هاش هم عالیه .

    ۱۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *