رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ شهریور ۱۳۹۶

رستوران ناهید تهران

لینک این مطلب کپی شد!

واژه غذا‌خوری یا رستوران از لغت انگلیسی و فرانسوی restaurant گرفته شده که به معنای مکانی برای سرو انواع نوشیدنی‌ها و غذاها اطلاق می‌شود. اساساٌ دو نوع رستوران در ایران وجود دارد. مورد اول رستوران‌هایی معمولی و ارزان‌قیمت که مشتریان آن را بیشتر اهالی همان منطقه تشکیل می‌دهند. اما دسته دوم رستوران‌های لوکس و معمولاٌ گران‌قیمتی هستند که برخی از آن‌ها در مناطق مرفه‌نشین افتتاح می‌شوند. این رستوران‌ها با توجه به شأن خود بهترین غذاها و خدمات را به مردم ارائه می‌دهند. یکی از این رستوران‌های مجلل و مدرن، رستوران مشهور ناهید در خیابان مطهری تهران بزرگ است. خیابانی که در مرکز این شهر قرار داشته و سابقاٌ آن را تخت طاووس می‌نامیدند. اما اکنون به یاد و نام استاد مرتضی مطهری نام آن تغییر یافته است.
رستوران ناهید، سه سال پیش توسط برادران باقری به روی مردم شریف تهران گشوده شد. این سه برادر اهل روستای تبر اصفهان، ید طولایی در زمینه آشپزی و رستوران‌داری دارند. با رفتن به رستوران ناهید متوجه خواهید شد که علاوه بر رستوران‌های قدیمی و باسابقه تهران بزرگ به جدیدترها هم می‌توان اطمینان کرد. همه چیز در این رستوران از کیفیت غذا و محیط گرفته تا برخورد پرسنل در بالاترین سطح خود قرار دارد. کارکنان رستوران ناهید، بسیار خونگرم و صمیمی بوده و شما را در انتخاب‌های خوبتان راهنمایی می‌کنند. اگر در جستجوی رستورانی با این ویژگی‌ها هستید، ناهید بهترین گزینه برای دورهمی‌ها و جمع‌شدن‌های خانوادگی و دوستانه می باشد. گفتنی است مسئول سالن و تشریفات این رستوران جناب آقای واعظی فردی بسیار ماهر و کاردان در زمینه مهمان‌نوازی بوده و تجربه‌های بسیاری در این مورد کسب کرده‌اند.
در طبقه بالای رستوران ناهید، سالن vip پیش‌بینی شده است. این طبقه، علاوه بر غذاهای ایرانی انواع غذاهای فرنگی را نیز سرو می‌کند. نوای خوش پیانوی هنرمندی قابل در حین صرف غذا به شما آرامشی وصف نشدنی را هدیه می دهد. به جرأت می‌توان گفت که رستوران ناهید یکی از شیک‌ترین و زیباترین دکوراسیون‌ها را در میان سایر رستوران‌های سطح شهر دارد. میز و صندلی‌های قهوه‌ای و زیبا و سقفی تزیین شده گویای این واقعیت است.
به محض ورود به رستوران، با نوشیدنی گوارا و خنکی از شما استقبال می‌شود. ترش بودن طعم این نوشیدنی به تحریک اشتهایتان برای خوردن غذایی عالی کمک می‌کند. با وجود سالاد بار کامل ناهید فرصت چشیدن طعم‌های استثنایی را به خود بدهید. باید بگوییم که ۹ مدل متفاوت از سالادهای خوشمزه در این رستوران سرو می‌شود. جالب‌تر این‌که، هر ۱۵ روز یک بار طعم و نوع متفاوتی از این سالادها انتظار شما را می‌کشند. نوشیدنی مخصوص ناهید به نام green ice در این رستوران عرضه می‌شود. این نوشیدنی کاملاٌ طبیعی بوده و از اسانس خاصی برای تهیه آن استفاده نشده است. همچنین، نوشیدنی موهیتو نیز در میان نوشیدنی‌های منوی این رستوران به چشم می‌خورد. گفتنی است که تنها پیش‌غذای رستوران ناهید یعنی سوپ خامه‌ای به بهترین شکل طبخ می‌شود.
این رستوران از نظر تنوع طبخ کباب‌ها در سطحی بسیار بالایی قرار دارد. از نظر صاحبان رستوران ناهید، جوجه کباب‌ترش، فیله و کباب‌ماستی از بهترین و باکیفیت‌ترین کباب‌های این رستوران هستند. دو مورد از غذاهای اصیل ایرانی یعنی باقالی پلو با ماهیچه و باقالی پلو با گردن در ردیف خوشمزه ترین غذاهای رستوران ناهید می‌باشند. طرفداران پروپاقرص باقالی پلو با گردن و ته چین‌گردن در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته برای سرو این غذای خوش رنگ و بو به این رستوران می‌آیند.
همه غذاهای ناهید کار دستان هنرمند سرآشپزی با ۲۵ سال سابقه و فعالیت در بسیاری از رستوران‌های شهر تهران است. خبر خوش این‌که در رستوران ناهید می‌توانید نان داغ تازه از تنور درآمده میل کنید. نانوایی این رستوران با پخت باکیفیت‌ترین نان‌ها در خدمت مهمانان گرامی است.
خبر خوش برای کودکان دلبند شما این‌که، رستوران ناهید به بچه‌های زیر ۶ سال تابلوهای نقاشی هدیه می‌دهد. با رفتن به این رستوران مسلماٌ یکی از بهترین شب‌های زندگی‌تان را تجربه می‌کنید.
آدرس: خیابان مطهری شرقی، بعد از خیابان سهروردی، نرسیده به ترکمنستان، روبروی باشگاه بانک سپه، پلاک ۴۰.
شماره تماس: ۸۸۴۵۳۵۴۱،۸۸۴۵۳۵۱۷ -(۰۲۱)

-ناهید-تهران-1 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-2 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-3 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-4 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-5 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-6 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-7 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-8 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-9 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران-10 رستوران ناهید تهران

-ناهید-تهران رستوران ناهید تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    کباب خیلی خوشمزه..کباب ماستی و جوجه کباب ترش رو امتحان کنید..فضاش عالی و اروم

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *