جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران لیبرو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ آبان ۱۳۹۶

رستوران لبیرو تهران، یکی از بهترین و شیک‌ترین رستوران‌های پایتخت می‌باشد. جایی واقع در مرکز خرید معروف پالادیوم که در سال ۱۳۹۳ هجری شمسی به روی تهران‌نشینان گشوده شد. محیط زیبا و دل‌انگیز این رستوران، همراه با میز و صندلی‌هایی بسیار شیک فضایی دلنشین را برای گذراندن عصری شاد در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده است. محیطی جذاب و مدرن که آرامش را به شما و همراهانتان هدیه می‌کند. علاوه بر سالن اصلی، تراسی بسیار دلباز وزیبا نیز در این مکان تعبیه شده که حضور در آن همراه با استشمام هوای تازه روح و جانتان را تازه می‌کند. منوی رستوران لیبرو، با دارا بودن غذاهایی به سبک آمریکایی بهترین انتخاب‌ها را پیش روی شما عزیزان قرار می‌دهد. منویی بسیار متنوع که علاوه بر غذاهای بین‌المللی انواع دسر را نیز شامل می‌شود. همچنین، اگر اهل سرو صبحانه در بیرون از منزل هستید، رستوران لیبرو در روزهای آخر هفته، با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

محیط فوق‌العاده دنج و آرام رستوران لیبرو تهران، آن را به یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های خصوصی و یا قرارهای دوستانه تبدیل کرده است. پرسنل خوش‌برخورد و صمیمی این رستوران، بهترین پذیرایی‌ها را از مهمانان به عمل آورده و تمام سعی خود را در جهت جلب رضایت این عزیزان به خرج می‌دهند. باید بدانید که رستوران لیبرو تهران، از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰ شب پذیرای هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم، طبقه ۳.

شماره تماس: ۲۲۶۶۰۴۰۱-(۰۲۱)

 

رستوران لیبرو تهران 1 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 2 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 3 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 4 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 5 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 6 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 7 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 8 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 9 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران 10 رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران رستوران لیبرو تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *