رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ مرداد ۱۳۹۶

رستوران صفویه تهران

لینک این مطلب کپی شد!

آخر هفته‌ها وقت خوبی برای خارج شدن از منزل و گردشی در تهران بزرگ است. شاید در میان این تفریحات هوس کنید سری هم به رستوران‌های سنتی شهر بزنید و دلی از عزا دربیاورید. تقریباٌ اکثر مردم به دنبال رستوران‌های سنتی با فضایی زیبا و دل‌انگیز و غذاهایی لذیذ و دلچسب هستند. رستوران صفویه یکی از آن‌هاست. تنها رستوران سنتی منطقه پاسداران که با داشتن دکوراسیونی سنتی و بسیار شیک همراه با منوی غذاهای اصیل ایرانی، یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. ظرفیت ۸۰ نفری رستوران صفویه آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خصوصی تبدیل کرده است.
در بدو ورود به این رستوران با فضای دنج و آرام، میزهای غذاخوری چوبی چیده شده در فضایی چشم‌نواز و مزین با رومیزی‌های زیبای ترمه مواجه می‌شوید. آنجاست که حس می‌کنید همه‌چیز برای سپری کردن روزی شاد و توأم با آرامش فراهم است. رستوران صفویه آنقدر زیباست که دلتان نمی‌خواهد آن را ترک کنید. پرواضح است که برای طراحی دکور و محیط آن وسواس زیادی به خرج داده شده و همه‌چیز از روی اصول انتخاب شده‌ است. اگر همراه با خانواده به این رستوران تشریف می‌برید امکان استفاده از تخت‌های سنتی بزرگ آن برای شما وجود دارد.
در منوی رستوران صفویه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را مشاهده می‌کنید. در این رستوران ابتدا پیش‌غذاهای خوشمزه‌ای چون سوپ‌جو، ماست موسیر، کشک و بادمجان و اردو به مهمانان ارائه می‌شود. عطر و طعم کباب لقمه اضافه، چلوکباب لقمه مخصوص، چنجه بختیاری و کباب‌ بختیاری این رستوران واقعا وسوسه‌انگیز است. گران‌ترین غذای رستوران صفویه چلوکباب ممتاز دو نفره می‌باشد. صفویه با انواع نوشیدنی‌های گوارا مانند آب‌پرتقال، دوغ، دلستر، نوشیدنی‌های قوطی و آب‌معدنی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شنسیل‌مرغ، استیک فیله مرغ و قارچ و جوجه ‌چینی نیز از غذاهای محبوب و پرطرفدار این رستوران هستند.
رفتن به رستوران صفویه می‌تواند یکی از بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین خاطره زندگی شما باشد. مطمئناٌ از سر زدن به این رستوران عالی پشیمان نخواهید شد.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، نبش نگارستان ششم.
شماره تماس۲۲۸۴۲۴۲۹،۲۲۸۸۶۷۴۷-(۰۲۱)
 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

 رستوران صفویه تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    فضاش خوبه.سرویسشم بد نیست و مهمترین نکته اش شاید این باشه که معدود جاهاییه که تو سطح شهر زن ها هم میتونن قلیون بکشن

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *