رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ مهر ۱۳۹۵

رستوران شبهای قلهک تهران (فرنگی و ایرانی)

لینک این مطلب کپی شد!

برای کسایی که می خوان با یه تیر دو نشون بزنن، رستوران شبهای قلهک بهترین انتخابه، چرا که هم می تونین فیلم مورد علاقه تون رو توی سینما فرهنگ که جنب این رستورانه تماشا کنین و هم می تونین غذاهای خوشمزه ی شبهای قلهک رو نوش جان کنین. این رستوران فرنگی، انواع غذاهای دریایی ایرانی هم توی منوی غذاییش داره.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۶۶۰۱۵۶۰ ۰۲۱۲۶۶۰۱۵۶۱

آدرس: ایران – تهران – تهران شریعتی، قلهک، جنب سینما فرهنگ

8-1 رستوران شبهای قلهک تهران (فرنگی و ایرانی)

8-2 رستوران شبهای قلهک تهران (فرنگی و ایرانی)

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    یکی از بوفه های صبحانه که تنوع آن زیاد می باشد این جاست.
    ما هم برای صبحانه و هم برای ناهار به این جا رفتیم. هر دو حرف نداشت.
    چندین و چندین بار به رستوران شبهای قلهک رفتیم. بازم میریم.
    نکته مثبت این رستوران این بود که مدام و تا آخر لحظه غذاها را شارژ می کرد. طعم غذاهاش خوب بود. با اینکه تعداد زیادی مهمون آنجا برده بودیم و از قبل رزرو نکرده بودیم ولی برخورد کارکناش خیلی خوب و مودبانه بود و کلی خوش گذشت پیشنهاد می کنم حتما به این رستوران بروید

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    ما فسنجون سفارش دادیم ولی تقریبا یک ساعت معطل شدیم تا سفارشمون آماده شد. بعد از اینکه غذای ما آماده شد کیفیت قبل رو نداشت. قیمت جوجه فسنجون از چهل هزار تومن شده پنجاه وشش هزار تومن!!! مرغ فسنجون بوی روغن سوخته میداد، من مجبور شدم کلا اون خورش رو بیخیال بشم. پخت دقیق حجم زیاد و گوشت با کیفیت.کته اش هم فوق العاده بود. استيك و کته استیک گرفتیم که عالی بودند. پرسنل بیشتر ازینکه حواسشون به مشتری باشه ،مشغول صحبت با همدیگه هستند. تعداد پرسنل زياده اما سرويس دهي اصلا خوب نيست و نامنظم و سردرگم اند. قیمت ها به شدت رفته بالا، ما پونزده دزصد تخفیف داشتیم ولی با این وجود به نظر من اصلا به صرفه نیست. امروز دوباره رفتم این رستوران ‌ولی شوکه شدم با دیدن قیمت های جدید. اینبار که رفتیم تقریبا بین ۸ تا ۱۵ تومن روی غذاهاش گذاشته بود که فک کنم همین باعث شده بود که عده کمی اونجا باشن. واقعا من فک کنم به سیخ کباب کوبیده با برنج ۶۰ هزار تومن یکم زیادی زیاده! خیلی رستوران خوبیه با پرسنل مودب و غذاهای خوشمزه. فضاش خوبه و پاستاشم خوش طعم بود. من پاستا کارنه سفارش دادم که قیمتش ۴۴تومن بود. مدت زمانی که بیان سفارش بگیرن تا غذا سرو بشه خیلی طولانی بود فکر کنم حدود ۵۰مین منتظر شدیم… بعد از پیش غذا سرویس بشقاب و قاشق چنگال رو برامون عوض کردن و سرویس تمیز آووردن، در کل همه چیز بسیار خوب بود. چون برای تولد میزمون رو رزرو کرده بودیم خودشون با گل خشک و شمع به صورت رایگان میز رو برامون تزئین کرده بودن. به سختی غذاهایی که سفارش داده بودیم جا میشد به خاطر همین موقع غذا خوردن یکم موذب بودیم ،تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینه که ما از قبل رزرو کرده بودیم میز رو ، ولی میزی که برامون در نظر گرفته بودن خیلی کوچیک بود.

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *