رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مهر ۱۳۹۶

رستوران سیسیل تهران

اشتراک گذاری

رستوران سیسیل تهران، یکی از بهترین و پرطرفدارترین کافه‌ها در شهرک غرب بوده و در دل پاساژ معروفی به نام گلستان خودنمایی می‌کند. رستورانی که نشستن در محیط آرام و دنج آن همراه با گوش سپردن به موسیقی کلاسیک مربوط به ۵۰-۴۰ سال قبل واقعاٌ شما را سر ذوق می‌آورد. حتی می‌توانید در حین خوردن سفارش خوشمزه‌تان در تاریکی شاعرانه فضای رستوران سیسیل، کتابی مانند مردان مریخی و زنان ونوسی را هم بخوانید. جالب است بدانید که همه غذاها و خوردنی‌های این رستوران، با شوق و انرژی مثبت سرآشپزهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده آن طبخ می‌شوند. شور و حالی که اگر تنها یک روز در وجود سرآشپز سیسیل و یا جناب آقای کوروش صاحب این رستوران نباشد، غذایی تهیه نمی‌شود. پس اطمینان داشته باشید که هر چیزی که در سیسیل نوش‌جان می‌کنید، با عشق و علاقه‌ای وافر درست شده است.
از آن جایی که این رستوران ایتالیایی می‌باشد، دکوراسیون آن نیز سبک و سیاقی ایتالیایی دارد. رستورانی کوچک همراه با دکوری چوبی و نور کمی که فضایی متفاوت و منحصربه‌فرد را به وجود آورده است. شاید باور نکنید اما تمام اصول موجود در رستوران‌های ایتالیایی در این مکان کاملاٌ رعایت می‌شوند. مکتب رستوران‌داری در این کشور به گونه‌ای است که مردم رستوران را مکانی برای نشستن و استراحت کردن می‌دانند. در این مکتب، مهمانان برای لذت کافی بردن از یک رستوران ایتالیایی زمان زیادی را صرف می‌کنند. مدیریت رستوران هم با توجه به این موضوع، مراحل مختلفی را برای سرو غذا در نظر می‌گیرد. در ابتدای ورود به رستوران‌های ایتالیایی، با یک نوشیدنی خوشمزه از مشتری پذیرایی می‌شود. در مرحله بعد، پرسنل با ارائه پیش‌غذا و غذای اصلی در خدمت مردم هستند. در انتها هم مدیر رستوران خوردن نوشیدنی گرم و یا مطالعه روزنامه یا کتابی را به مشتری پیشنهاد می‌دهد. شاید باور نکنید اما این پروسه زمان‌بر بوده و بیشتر از ۲ ساعت به طول می‌انجامد. حتی طبق رسم رستوران‌های ایتالیایی، برخی از میزها را در فضای باز قرار داده‌اند و مهمانان در صورت تمایل می‌توانند از این محیط نیز استفاده کنند.
جالب است بدانید که ظاهر منوی رستوران سیسیل تهران، با همه منوهایی که تاکنون دیده‌اید تفاوت‌هایی را دارد. مطمئناٌ از دیدن منویی بسیار شبیه به روزنامه که در صفحه اول و دوم آن اطلاعاتی در مورد کشور ایتالیا، غذاهایش و غیره به چشم می‌خورد، تعجب می‌کنید. نکته مثبتی که در این منو دیده می‌شود، تغییر محتویات آن در هر ماه است. این گونه، دیگر اطلاعات اولیه آن برای مشتری‌های ثابت تکراری نمی‌شود. در میان غذاهای رستوران سیسیل، استیک‌ها واقعاٌ چیز دیگری هستند. استیک‌هایی که به روش گریل و همراه با ادویه‌هایی خارجی طبخ می‌شوند. رنگ غذاهای این رستوران نیز همانند سایر رستوران‌های ایتالیا ترکیبی از رنگ‌های قرمز، سبز و سفید می‌باشد. پیتزاهای ایتالیایی تهیه شده در سیسیل را در هیچ جایی از تهران بزرگ پیدا نمی‌کنید. عطروطعم عالی این پیتزاها هر اشتهایی را تحریک می‌کند. اگر به رستوران سیسیل رفتید، امتحان طعم نوشیدنی‌های ردبول بار را هرگز فراموش نکنید. نوشیدنی‌هایی فوق‌العاده خوش‌طعم که هر سلیقه سخت‌پسندی را راضی نگه می‌دارند.
در این رستوران، کتاب‌هایی نیز براساس حال و هوا و سن و سال مشتری‌ها به آن‌ها داده می‌شود. به عنوان مثال، جناب آقای کوروش به دخترها کتابی به نام ” آن چه باید درباره هر دختری بدانید” به پسرها ” آن‌چه باید درباره هر پسری بدانید” و به افرادی که قهوه سفارش می‌دهند کتاب فال قهوه را می‌دهد. خلاصه کسی در رستوران سیسیل احساس کسالت و بی حوصلگی نمی‌کند.
اگر تاکنون غذاهای ایتالیایی را نچشیده و یا عاشق این غذاها هستید، بد نیست روزی سری به این رستوران معروف بزنید. حتماٌ از حضور در محیط دل‌انگیز این رستوران و چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهایش نهایت لذت را می‌برید.
آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مرکز خرید گلستان، بالکن، طبقه اول.
شماره تماس:۸۸۰۸۱۸۳۸ -(۰۲۱)

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

رستوران سیسیل تهران رستوران سیسیل تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *