رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ آبان ۱۳۹۷

رستوران رازقی رشت

لینک این مطلب کپی شد!

گروه رستوران های رازقی رشت اولین و بزرگترین گروه رستورانی در گیلان است که برای تمامی وعده ها ی غذایی و در تمام ساعات روز آماده پذیرایی از میهمانان می باشد رستوران رازقی رشت مجموعه ای است برای طیف های مختلف از مشتریان که هریک دارای احساسات متمایزی نسبت به رستورانی هستند که قرار است ساعتی را در آن بگذرانند. این رستوران خاص و متفاوت ارایه دهنده ی غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد

رستوران رازقی رشت در سال ۹۵ به عنوان محبوب‌ترین رستوران رشت معرفی شد. رستوران رازقی دارای فضایی زیبا و گرم، کارکنانی خوش‌برخورد و غذاهایی لذیذ است. منوی رستوران شامل صبحانه (حلیم مخصوص، پنیر و گردو، املت سالامی، املت اسفناج، انواع مربا، پنکیک و انواع آب‌میوه‌ها)، ناهار (انواع ماهی‌ها، انواع کباب‌ها، انواع غذاهای محلی، جوجه‌ کباب، فسنجان مرغابی، مرغ و گوشت قلقلی، قیمه بادمجان و غیره)، شام (انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)، انواع پیش‌غذای ناهار، پیش‌غذای شام، انواع پاستا و دسر است.

رستوران رازقی رشت دارای منویی متفاوت است که همگی غذاهای آن از مواد اولیه درجه یک و مرغوب به صورت روزانه تهیه می گردد و همچنین توسط کارکنانی مجرب و دوره دیده سرو می شود .

شما می توانید در رستوران رازقی مهانی و جشن های خود را برگزار کنید و اوقاتی خوش و تکرار نشدنی را برای خود و عزیزانتان فراهم آورید.

آدرس:رشت – گلسار – نبش خیابان ۱۲۳

تلفن تماس:۳۳۷۲۳۳۲۲-۰۱۳

-1 رستوران رازقی رشت

-2 رستوران رازقی رشت

-10 رستوران رازقی رشت

-11 رستوران رازقی رشت

-رازقی-رشت رستوران رازقی رشت

-رازقی-رشت1 رستوران رازقی رشت

 

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    فضای خوب و قشنگی داره ما شیشلیک گرفتیم ولی خیلی خشک و سفت بود

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *