جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران دیبا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳ آذر ۱۳۹۶

رستوران دیبا تهران، رستورانی است بسیار شیک و زیبا که در طبقه همکف هتل اسپیناس این شهر خودنمایی می‌کند. مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین هتل ۵ ستاره ایران واقع در منطقه سعادت‌آباد که دارای امکاناتی بی‌نظیر برای مسافران می‌باشد. رستوران دیبا تهران، با طراحی سنتی و دکوراسیون منحصربه‌فردی برگرفته از معماری اصیل ایرانی در کنار سرو بهترین غذاها هر روزه در خدمت مهمانان گرامی است. استفاده از شیشه و کاشی‌های رنگارنگ در فضای داخلی این رستوران، و تناسب میز و صندلی‌ها با محیط، زیبایی آن را صد چندان می‌کند. همچنین، نوای موسیقی زنده ایرانی در رستوران دیبا، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. محیط چشم‌نواز و بزرگ دیبا، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های خصوصی تبدیل کرده است.
منوی رستوران دیبا تهران، با ارائه خوش‌طعم‌ترین غذاها شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند. در این رستوران، انواع پیش‌غذاهای خوشمزه همچون سوپ جو، زیتون پرورده، آش رشته سنتی، کشک بادمجان، ترشی، سالاد فصل، سالاد شیرازی و میرزا قاسمی برای شما عزیزان سرو می‌شوند. در میان غذاهای اصلی رستوران دیبا تهران، می‌توان به باقالی پلو با مرغ، مرغ شکم‌پر لونگی، باقالی پلو با گوشت ماهیچه یا گردن و دیزی مخصوص همراه با مخلفاتی همچون سبزی، زیتون پرورده، پیاز و ترشی اشاره کرد. کباب‌های لذیذ این رستوران نیز در چند نوع و طعم مختلف برای مهمانان آماده می‌شود. کباب برگ۱۲۰ و ۲۴۰ گرمی، کباب ترش (فیله گوساله)، جوجه کباب (با استخوان) و کباب سلطانی در رده کباب‌های فوق‌العاده رستوران دیبا تهران قرار دارند. علاوه بر این‌‌ها، دو نوع خورشت خوشمزه، ماهی قزل‌آلا و شوریده نیز در این رستوران به مهمانان عرضه می‌شود. طعم عالی نوشیدنی‌های سرد و گرم دیبا مانند شربت زعفران، عرقیات سنتی، آب معدنی گازدار، دوغ محلی و شربت خاکشیر و سکنجبین را هرگز فراموش نخواهید کرد.
باید بدانید که رستوران دیبا تهران، همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر تا ۲۲:۳۰ شب پذیرای مهمانان گرامی در محیطی لوکس می‌باشد.
آدرس: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳، هتل اسپیناس پالاس، طبقه همکف.
رستوران دیبا تهران1 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران2 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران3 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران4 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران5 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران6 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران7 رستوران دیبا تهران

رستوران دیبا تهران8 رستوران دیبا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 6 میانگین: 2.2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد حسینی

    با سلام اصلاً اون چیزی که انتظار دارید و تعریف میکنن اونجا نمی بینید. یه محیط کاملاً معمولی اگه برید متوجه میشید من جمعه ۹۷/۱۰/۱۴ با ۱۰ نفر از رستوران دیبا منوی باز (سلف سرویس) استفاده کردم منوی بسیار ضعیف تنوع غذایی به نسبت قیمتش خیلی پایینه ظروف کثیف میزها لب پر و پر از خط و خش وقتی اینجوری پیش بره باید یه تیکه سیم ظرف شویی توی لازانیای پسر بچه مهمونم هم پیدا بشه تا آبرو ریزی کامل بشه وقتی به مسئول سالن گفتم خیلی راحت از کنارش گذشت.میتونید ایمیلم رو هم منتشر کنید حاضرم تلفنم رو هم بدم تا بیشتر با این رستوران آشناتون کنم.ممنون اگه منتشر کنید

    ۱۴ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *