جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران داریس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ مرداد ۱۳۹۶

خیابان طالقانی، یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران که تا قبل از انقلاب به نام تخت جمشید نامیده می‌شد. خیابانی شلوغ و پر رفت آمد که تا چشم کار می‌کند اداره‌ها و سازمان‌های دولتی مختلفی در آن سبز شده‌اند. شاید اهالی این خیابان هم گاهی از این‌همه شلوغی و درگیری‌های زندگی شهری به ستوه بیایند و دلشان برای خلوت در گوشه‌ای دنج و آرام لک بزند. جایی که بتوانند حداقل برای ساعاتی فراغ بال داشته و آرامش واقعی را تجربه کنند. خوشبختانه در خیابان طالقانی همانند سایر نقاط تهران رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری قد علم کرده‌اند. یکی از رستوران‌های واقع در این خیابان قدیمی داریس است. باید بدانید که این رستوران از بزرگ‌ترین سفره‌خانه‌های سنتی تهران بزرگ به شمار می رود. مکانی خاص و زیبا با ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر که محبوبیت زیادی در میان کافه‌گردان دارد.
کافه داریس با دکوراسیونی فوق‌العاده شیک و مدرن مانند الماسی در دل خیابان طالقانی می‌درخشد. گفتنی است که دو طبقه از این رستوران ۳ طبقه مختص آقایان گرامی و یک طبقه هم به‌عنوان لژ خانوادگی در اختیار خانواده های عزیز می‌باشد. این طبقه که به نام داریس فامیلی نیز خوانده می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی شماست. پخش موسیقی زنده و اجرای برنامه‌های شاد، لذت حضور در این مکان عالی را برایتان صدچندان می‌کند. سالن‌هایی نسبتاٌ بزرگ به همراه میز و صندلی‌های زیبایی که با نظم خاصی در کنار هم چیده شده‌اند و تزیینات منحصربه‌فرد، این رستوران را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.
چیزی که داریس را از بقیه رستوران‌های سطح شهر متمایز می‌کند وجود پرده پروجکشن بزرگی برای پخش زنده مسابقات فوتبال می‌باشد. آقایان می‌توانند با تماشای فوتبال از این پروجکشن شور و هیجان زیادی را تجربه کرده و لحظات شادی را در کنار دوستانشان سپری کنند. نکته جالب این‌که توریست‌های زیادی به علت همجواری داریس با هتل‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی در این رستوران دیده می‌شوند.
رستوان داریس با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کیفیت و قیمت غذاهای این رستوران همیشه زبانزد مردم است. پاستاها و کباب‌های ترد و خوشمزه این رستوران طرفداران زیادی در میان مشتریان دارد. همچنین، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌های دلچسب نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. اگر مایلید صبح‌ها بهترین صبحانه‌ها را در بیرون از منزل میل کنید، رستوران داریس انواع صبحانه‌های عالی و خوشمزه را برای شما سرو می‌کند.
لازم به ذکر است که این رستوران دارای امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت نیز می‌باشد. با حضور در رستوران داریس، شادترین و به‌یادماندنی‌ترین خاطره‌ها را برای خود رقم بزنید. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده این مجموعه با برخورد گرم و صمیمی و پذیرایی عالی و باکیفیت موجبات رضایت مهمانان را فراهم کرده‌اند.
آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، بین حافظ و ویلا، پلاک ۲۵۷، طبقه منفی یک.
شماره تماس: ۸۶۰۳۵۵۲۴،۵۶۰۳۵۵۲۷-(۰۲۱)

رستوران داریس تهران 1 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 2 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 3 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 4 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 5 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 6 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 7 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 8 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 9 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 10 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 11 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 12 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 13 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران 14 رستوران داریس تهران

رستوران داریس تهران رستوران داریس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *