جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران بیدمجنون تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ مرداد ۱۳۹۶

شاید لواسان بهترین مکان برای فرار از شلوغی تهران بزرگ و دغدغه‌های روزمره باشد. شهری خوش آب‌وهوا با طبیعتی فوق‌العاده و چشم‌نواز که هر بیننده‌ای را مسحور خویش می‌کند. اگر قرار باشد در سفر به این شهر سری هم به رستوران بید مجنون واقع در کوچه فرشته ۱ بزنید که لذت سفر برایتان چند برابر هم می‌شود. باغ رستورانی با محیط عالی و فوق‌العاده زیبا برای دوره‌امی های خانوادگی شما در کنار پرسنلی که تمام تلاششان جلب رضایت مشتریان است. رستوران بید مجنون به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود. خانواده خاکی یعنی پدر، مادر، پسر و عروس خانواده این رستوران را با شعار « شاد و مهربان باشید » اداره می‌کنند. هدف آن‌ها از تأسیس بید مجنون به گفته خودشان، تغذیه سالم و ایجاد مکانی سرشار از مهر و دوستی و پذیرایی گرم و صمیمی همراه باصداقت و سادگی است.
علی‌رغم گذشت مدت کوتاهی از افتتاح بیدمجنون، این رستوران جای خود را در میان مردم پیدا کرده است. ایجاد محیطی سرشار از آرامش و عشق برای مهمانان، پرسنلی بااخلاق و صمیمی، و غذاهایی با طعم غذاهای مادربزرگ‌ها، همگی در این موفقیت مؤثر بوده‌اند.
رستوران بیدمجنون، انواع غذاهای ایتالیایی و ایرانی را برای مهمانانش سرو می کند. از لازانیا، پیتزا و پا ستاهای خوشمزه گرفته تا خورشت‌های لذیذ، کباب و سوسیس و کالباس‌های گیاهی همه در منوی این رستوران دیده می‌شوند. غذاهای گیاهی بی‌نظیر این رستوران نیز در انتظار علاقمندان به غذاهای گیاهی است. سالادهای بیدمجنون محبوبیت زیادی در میان مهمانان دارند. تزئینات زیبا، تنوع بالا و محتوای متفاوت این ۵ نوع سالاد، می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. با سفارش دیس‌های مخصوص بیدمجنون، غذاهایی با طعمی متفاوت‌تر از همه‌جا را نوش جان کنید.
نوشیدنی‌های گوارا و خوش‌طعم رستوران بید مجنون را حتماٌ امتحان کنید. محتویات گیاهی و ترکیبی از طعم‌های ترش و شیرین این نوشیدنی‌ها، به‌گونه‌ای است که مناسب سرو در کنار غذاها باشد.
لازم به ذکر است که ساعات کاری رستوران بیدمجنون از ۱۲ ظهر الی ۴ عصر و ۳۰/۶ عصر تا ۱۱ شب می‌باشد. گفتنی است به علت فضای کوچک این رستوران، حتما در روزهای ۵ شنبه و جمعه برای رزرو میز اقدام کنید.
گاهی خوبه برای متفاوت‌ شدن، رستورانهای خارج از تهران رو برای صرف یک وعده غذایی و بودن در کنار دوستان و خانواده انتخاب کنین. آب و هوای خوب، دوری از شلوغی تهران و البته صرف یک وعده غذای خوب با یه عالمه انتخاب برای غذا ویژگی‌هاییه که می‌تونین در رستوران بیدمجنون همه رو یکجا داشته باشین.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۶۵۵۰۰۷۷

آدرس: ایران – تهران – تهران لواسان، بلوارامام خمینی، بلوار ایثارگران، کوچه فرشته

3 1 8 رستوران بیدمجنون تهران

3 2 8 رستوران بیدمجنون تهران

3 3 7 رستوران بیدمجنون تهران

3 4 5 رستوران بیدمجنون تهران

بیدمجنون 1 رستوران بیدمجنون تهران بیدمجنون 2 رستوران بیدمجنون تهران بیدمجنون 3 رستوران بیدمجنون تهران بیدمجنون 4 رستوران بیدمجنون تهران بیدمجنون 5 رستوران بیدمجنون تهران بیدمجنون 6 رستوران بیدمجنون تهران بیدمجنون رستوران بیدمجنون تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    غذای اینجا ر. امتحان کردید به ما هم بگید

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد