جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران بونته تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲ مهر ۱۳۹۶

رستوران بونته تهران ، رستورانی واقع در یکی از محله‌های قدیمی شمیرانات به نام قیطریه است. این رستوران، در روزهای آخر اسفند ۹۵ به روی مردم این شهر گشوده شد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بونته در زبان آلمانی به معنای رنگارنگ می‌باشد. محیط آرام و دنج رستوران بونته، از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و قرارهای دوستانه است. دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز این رستوران، در بدو ورود شما را مجذوب خود می‌کند. رستوران بونته، با ظرفیتی برابر با ۴۴ نفر پذیرای شما عزیزان بوده و اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زند.
این رستوران، با منوی کامل و متنوع خود شامل بشقاب میگو گریل، استیک، لازانیا و انواع پاستاهای خوشمزه آماده پذیرایی از هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد. از بهترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای این رستوران، می‌توان به غذایی مربوط به ناحیه آسیای شرقی به نام هیپاچی رایس اشاره کرد. ساندویچ پاسترامی، بوقلمون دودی و برگر بونته واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. خوردن پیش‌غذای معروف این رستوران، به نام بروسکتا نیز خالی از لطف نیست. این غذای خوشمزه، از ترکیب زیتون، گوجه‌فرنگی، نان تست، پنیر پارمزان و سس تشکیل شده است. همچنین، در بونته با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند قهوه نیز از شما پذیرایی می‌شود. قهوه‌های دلچسب و خوشمزه‌ای مانند قهوه وی ۶۰،کمکس، قهوه ترک و فرنچ پرس این رستوران واقعاٌ بی‌نظیر هستند. مسلماٌ از امتحان چای ماسالا رستوران بونته با عطر و طعم جوز هندی، هل و دارچین نمی‌توان غافل شد. نوشیدنی‌های سرد و گوارای این رستوران، با نام‌های جالبی همچون عرقیجات تابستون و عرقیجات کاشون هم از جمله عالی‌ترین و دلنشین‌ترین خوراکی‌های منو کافه بونته هستند.
طعم عالی اسموتی‌های استثنایی و لذیذ رستوران بونته، همچون فرش قرمز، رویای هاوایی و اقیانوس آبی را هیچ‌گاه از یاد نمی‌برید. اگر اهل صرف صبحانه در بیرون از منزل هستید، از ساعت ۳۰/۸ صبح هر روز می‌توانید با رفتن به این رستوران بهترین صبحانه‌ها را نوش‌جان بفرمایید. گفتنی است که رستوران بونته از ساعت ۳۰/۱۰ صبح تا ۱۱ شب با سرو باکیفیت‌ترین خوراکی‌ها و غذاها در خدمت مشتریان عزیز تهرانی می‌باشد.
آدرس: تهران، قیطریه، روبروی درب شرقی پارک قیطریه، جنب بانک سامان، پلاک ۸۳.
شماره تماس: ۲۲۶۸۸۲۵۲-(۰۲۱ )

رستوران بونته تهران 1 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 2 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 3 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 4 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 5 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 6 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 7 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 8 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 9 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران 10 رستوران بونته تهران

رستوران بونته تهران رستوران بونته تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    بسیار رستوران خوب.برخورد پرسنل عالی و غذاهای لذیذ و خوبی بود پیشنهاد میکنم اینجارو سر بزنید..البته رستوان و کافی شاپه

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد