جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران بومی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ مهر ۱۳۹۶

رستوران بومی تهران ، یکی از بهترین و لوکسترین رستورانهای خیابان فرشته بوده و در بالاترین طبقه بوتیک معروف ملل قرار دارد. این رستوران با دکوراسیونی مدرن و منویی با غذاهای معروف و نامآشنای ایرانی جای خود را در میان اهالی منطقه و تهراننشینان باز کرده است. در رستوران بومی تهران، با توجه به قیمت بالای منو سطح بالایی از خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به طوری‌که، به جرأت می‌توان گفت که اختصاص عنوان لوکس به این رستوران بی‌دلیل نیست. طراحی خاص و منحصربه‌فرد رستوران بومی اولین چیزی است که توجه شما را در بدو ورود به خود جلب می‌کند. دکوراسیون زیبای سالن اصلی، چشم‌انداز بی‌نظیر تراسی باصفا و ظروف مسی شکیل همه چیز خبر از ایرانی بودن این رستوران می‌دهند. در حقیقت، رستوران بومی به جزئیات طراحی دکور توجه خاصی مبذول کرده و جوابگوی سلیقه سخت‌پسند مردم است. به طور کلی، محیط این رستوران پر از نقش و نگار و تزیینات زیبا بوده و بهترین فضا را برای گذراندن لحظاتی شاد برایتان فراهم می‌کند.
رستوران بومی تهران، با داشتن تراسی فوق‌العاده زیبا مملو از گل و گلدان و گیاهان سرسبز و شاداب بهترین گزینه برای سپری کردن بعد از ظهری دلپذیر در یک روز گرم تابستانی است. منوی پروپیمان این رستوران با ارائه بهترین غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها در نوع خود بهترین می‌باشد. انواع خوراکی‌های خوشمزه و دلچسب همچون شربت بیدمشکی گوارا، چای دمی به همراه بامیه، چند نوع بستنی فوق‌العاده خوش‌طعم، نوشیدنی هندوانه و جلاتوی روز را می‌توانید در منوی رستوران بومی پیدا کنید. علاوه بر این‌ها، تنوع پیش‌غذاهای لذیذ و دلچسب این رستوران مانند سالاد گلابی و ماهی شورت با سس ماست و لیمو انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار می‌دهند. با توجه به وجود غذاهای سنتی مانند آلبالو پلو، میگو پلو و چند نوع خورشت خوشمزه در بخش غذاهای اصلی منوی بومی می‌توان به اهمیت دادن این رستوران به غذاهای اصیل ایرانی پی برد. اینجاست که می‌توانیم بگوییم که نام بومی واقعا برازنده این رستوران است.
رستوران بومی با ارائه بهترین غذاها در خدمت هم‌وطنان عزیز تهرانی بوده و بالاترین سطح از خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد. مطمئناٌ با یک بار سر زدن به این رستوران از مشتری‌های ثابت آن خواهید شد.
آدرس: خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، بوتیک مال ملل، طبقه چهارم.
شماره تماس: ۲۲۰۱۱۹۵۰،۲۲۰۱۱۹۵۱-(۰۲۱)

رستوران بومی تهران 1 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 2 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 3 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 4 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 5 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 6 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 7 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران 8 رستوران بومی تهران

رستوران بومی تهران رستوران بومی تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام اویسی

    من در تاریخ هجدهم آذر ۱۴۰۰ دعوت شدم به رستوران بومی همرا با ۱۲نفر دیگه که میهمان بودیم
    متاسفانه کیفیت و‌کمیت غذا ها خوب نبود از یک تا ده من شمارهپنج رو میدم
    حجم غذا با توجه به قیمت بسیاربالا کم و با پوره سیب زمینی زیاد و دور چین معمولی پر شده بود???
    آیا واقعا چی فکر کرده بودن راجع به مشتری ها نمیدونم
    چند درصد سود میخوان بنظر ۳۰۰٪ سود در هر منو غذا با رستوران بود
    با متاسف شدم بخاطر سرویسدهی ضعیف انگار آموزش ندیده بودن و مبتدی بودن و کارشون رو بلد نبودن درست و حسابی
    کیفیت غذا و کمیت غذا هم پایین بود???

    ۲۰ آذر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • Monir.falahaty

    جدای فضای دلنشین و آرامش سرویس دهی نوع و طبخ غذا بی کیفیت بی مزه ترین حالت ممکنه در قیاس با سطح پایین ترین رستورانهای سطح تهران رو داشت

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفیع

    این رستوران طراحی خوبی داره و منوی قشنگی هم طراحی شد با جملاتی در وصف اونها که لطیف عرضه شدن اما بعلت پایین بودن سطح کیفیت سرویس دهی با توجه به لوکس بودن این محل و گاها معمولی و حتی در مواردی ضعیف بودن کیفیت غذا و نوشیدنی‌ انتظار شما رو بابت وقت هزینه و نامش برآورده نمیکنه.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *