رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران الماس گنجنامه

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ تیر ۱۳۹۶

رستوران الماس گنجنامه از مجموعه رستورانهای زنجیره ای الماس میباشد. قسمت لمکده رستوران الماس گنجنامه دارای تخت های ۴، ۸ و ۱۲ نفره می باشد و جمعا ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ نفر را در محیطی آرام و فضایی دلنشین دارد. یکی از امکانات کم نظیر این مجموعه اجرای موسیقی زنده بصورت روزانه می باشد. در این مجموعه انواع غذا، نوشیدنی ها، بستنی، دسر، چای و قلیان ارائه می گردد.

سالن مارال رستوران الماس گنجنامه با ظرفیت ۳۵۰ نفر با فضایی بسیار زیبا و دلنشین دارای چشم اندازی زیبا و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با کادری مجرب از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ آماده ارائه خدمات می باشد .

تالار پذیرایی الماس با ظرفیت ۶۰۰ نفر و دکوراسیونی ویژه و چشم نواز و امکاناتی کم نظیر در غرب کشور آمادگی میزبانی کلیه مراسم ها به بهترین نحو را دارد. از ویژگی های منحصر بفرد این تالار در اختیار قرار دادن درشکه، جایگاه ویژه، اتاق عقد، میز سرو غذای ویژه و متفاوت و ارائه کلبه در دشت میشان به منظور پذیرایی از عروس و داماد ، خاطره انگیز و رویایی ساختن مراسم عروسی می باشد .
145 رستوران الماس گنجنامه 146 رستوران الماس گنجنامه 147 رستوران الماس گنجنامه 148 رستوران الماس گنجنامه 149 رستوران الماس گنجنامه 153 رستوران الماس گنجنامه 152 رستوران الماس گنجنامه 151 رستوران الماس گنجنامه 150 رستوران الماس گنجنامه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *