جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران اس پی یو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ آبان ۱۳۹۶

رستوران اس پی یو SPU که در لیست tripadvisor.com جزو بهترین رستوران های سال ۲۰۱۶ تهران قرار دارد، یکی از بهترین رستوران ها در منطقه درکه تهران است. کباب برگ و لقمه، پیش غذاها اشتها آور و دسر های خوشمزه از غذاهای معروف این رستوران می باشند. اسپیو یکی از رستوران هایی است که هر بار برید میتونین مطمئن باشین غذا عالی و کیفیت بهتر از دفعه قبل هست. کباب برگ و لقمه ش فوق العاده س ولی شیشلیک اینجا حرف اول رو میزنه، پیش غذاها اشتها آور و دسر ها خوشمزه.
نون خوشمزه یکی از مهمترین مزیت های اسپیوست، خوشبختانه اگر تعداد بیشتری نون هم بخواید بدون دریافت هزینه میارن فقط ممکنه این قدر طول بدن که پشیمون بشید. فضای عالی+شیشلیک هایی که انگشتاتم باهاش میخوری+نون داغ دلچسب+کباب برگ و جوجه و باقالی پلو های هلو برو توو گلو.
با سیری در ایران همراه باشید تا بهترین وبا کیفیت ترین رستوران ها را بشناسید و آخر هفته خوبی با خانواده داشته باشید.
کیفیت بالای سرویس های این رستوران و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب با توجه به کیفیت باعث معروفیت بیشتر رستوران اس پی یو در شهر تهران شده است. کباب و شیشلیک و جوجه کباب های خوشمزه یکی از دلایل معروفیت رستوران اس پی یو در بین جوان ها است.
آدرس : درکه، میدان درکه

شماره تماس : ۲۲۴۱۹۴۹۴ / ۲۲۴۱۹۴۹۵ / ۲۲۱۷۳۷۰۵ / ۲۲۱۷۳۷۰۶
چگونه بریم؟
مترو:
ایستگاه مترو تجریش در میدان قدس قرار دارد، این ایستگاه در حال حاضر شمالی ترین ایستگاه خط ۱ مترو تهران است و در ایستگاه های «دروازه دولت » و «امام خمینی» با خطوط ۴ و ۳ مترو تلاقی دارد.بعد از خروج از این ایستگاه مترو میتوانید توسط سواری و یا مینی بوس از میدان های تجریش یا قدس عازم درکه شوید.
اتوبوس های تندرو (BRT) :

از طریق خط ۴ اتوبوس های تندرو میتوانید به درکه بروید،این خط یکی از خطوط شمالی-جنوبی BRT و در امتداد بزرگراه نواب و چمران است که از پارک وی به ترمینال جنوب میرود . میتوانید در ایستگاه “نمایشگاه”(محل دائمی نمایشگاه های تهران) پیاده شده و از طریق سواری های کنار پمپ بنزین ولنجک به درکه بروید.

خودروی شخصی:
برای رسیدن به درکه توسط خودروی شخصی نیز کافی است خود را به بزرگراه چمران برسانید و در مقابل نمایشگاه بین المللی تهران به سمت ولنجک حرکت کنید،بعد از رسیدن به میدان دانشجو مسیر را از خیابان درکه ادامه دهید تا به درکه برسید،همچنین میتوانید در منتهی الیه بزرگراه یادگار امام وارد خیابان اوین شده و از آنجا رهسپار درکه شوید.
فقط فراموش نکنید که برای پیدا کردن جای پارک مناسب باید خیلی سحر خیز باشید و گرنه مجبور میشوید که خودروی خود را به سختی و با فاصله خیلی زیاد از محل شروع کوهپیمایی پارک نمایید.

رستوران اس پی یو رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو1 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو2 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو3 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو4 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو5 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو6 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو7 رستوران اس پی یو تهران

رستوران اس پی یو8 رستوران اس پی یو تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • فرشته

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

    ۱ دی, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • اسلوب

      سلام. با ذکر نام منبع مشکلی نداره.

      ۲ دی, ۱۳۹۹
  • کامران فاضلي

    مکان مناسب با ویویی عالی بود. به هزینش کاملا می ارزید.

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *