رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ مهر ۱۳۹۶

رستوران استاتیرا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران استاتیرا تهران، یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های پایتخت بوده که در طبقه دوم ساختمانی واقع در خیابان سهروردی واقع شده است. جایی که عمده شهرتش به خاطر سرو بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای می‌باشد. جالب است بدانید که نام زیبای این رستوران برگرفته از نام دختر داریوش سوم و همسر اسکندر مقدونی سردار ایرانی است. با بالا رفتن از پله‌ها، دو در را می‌بینید که یکی رو به کافه و دیگری به رستوران منتهی می‌شوند. دکوراسیون فوق‌العاده شیک این رستوران ایتالیایی در بدو ورود نظر شما را به خود جلب می‌کند. با نگاهی کوتاه، متوجه دقت و وسواس به کار رفته در انتخاب وسایل می‌شوید. میز و صندلی‌هایی با ظاهر شیک و زیبا که با فاصله مناسبی از یکدیگر چیده شده‌اند، مبلمان زیبای این رستوران و رنگ‌آمیزی شاد دکور و دیوارها خود گویای این مطلب هستند.
باید بدانید که منوی استاتیرا بیشتر حول غذاهای ایتالیایی و لبنانی می‌چرخد. اما خبر خوش این‌که، قرار است در آینده‌ای نزدیک شاهد سرو غذاهای ترکیه‌ای و مصری نیز در این رستوران باشیم. غذاهای لبنانی رستوران استاتیرا، در میان مشتریان طرفداران خاصی داشته و کیفیت بسیار بالایی دارند. علت این موضوع را می‌توان در اصالت عربی مدیریت رستوران، سابقه طبخ غذاهای ایتالیایی به وسیله سرآشپز در رستوران‌های دیگر و پرسنل آموزش‌دیده در زمینه آشپزی لبنانی در رستوران‌های زنجیره‌ای نسیم لبنان جستجو کرد. در مجموع، در منوی غذای استاتیرا می‌توان شش گروه غذاهای ایتالیایی، لبنانی، پیش‌غذای ایتالیایی، پیش‌غذای لبنانی و پیتزا و پاستا را مشاهده کرد. بتوله، کبه، فتوش، مبتل و غذای معروف حمص خوراکی بسیار سالم، مقوی و توصیه شده در اکثر رژیم‌های لاغری از جمله پیش‌غذاهای لبنانی رستوران استاتیرا به شمار می‌آیند. سالاد سزار، سوپ و سالاد کاب در رده پیش‌غذاهای ایتالیایی این رستوران هستند.
اما بخش هیجان‌انگیز غذاهای استاتیرا استیک‌های آن است. استیک‌هایی سنگی که به روش خاصی طبخ می‌شوند. شاید باور نکنید اما در استاتیرا یک برش از گوشت خام را به همراه سس‌های خوشمزه، مخلفات مختلف و یک سنگ آتشفشانی بر روی سینی مخصوصی گذاشته و به نزد شما می‌آورند. سپس، هر طور که تمایل داشتید این گوشت‌ها را پخته و سرو می‌نمایید. طعم این استیک‌های بی‌نظیر واقعاٌ وسوسه‌انگیز و اشتهاآور است. اگر سری به رستوران استاتیرا تهران زدید، حتماٌ غذاهای لبنانی همچون شاورما گوشت و مرغ، توشکانا لحم و توشکانا دجاج را نیز امتحان کنید. حتماٌ تعجب خواهید کرد اگر بدانید که برای طعم‌دار کردن شاورما گوشت و مرغ از بیست و یک نوع ادویه لبنانی استفاده می‌شود. یکی دیگر از غذاهای لبنانی سرو شده در این رستوران به نام شیش طاووق، شباهت زیادی به جوجه کباب داشته اما کمی تندتر است.
اما از همه این‌ها که بگذریم، خوردن بشقاب مخصوص استاتیرا که برای ۴ نفر سرو می‌شود، واقعاٌ لطف دیگری دارد. پس اگر خانوادگی و یا در جمع‌های دوستانه به این رستوران تشریف بردید، حتماٌ آن را سفارش دهید. این بشقاب، تقریباٌ همه غذاهای رستوران را در برمی‌گیرد. باید بدانید که همه غذاهای گوشتی لبنانی رستوران استاتیرا تهران به مانند استیک سنگی بر روی سنگ‌هایی داغ طبخ و سرو می‌شوند. این‌گونه، غذا از ابتدا تا انتها گرم مانده و به قول معروف از دهن نمی‌افتد. طعم عالی قهوه‌های استاتیرا را بدون شک در هیچ جای دیگری از تهران بزرگ تجربه نمی‌کنید. این رستوران با ارائه بهترین غذاهای لبنانی و ایتالیایی در کنار پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده سعی در جلب رضایت شما عزیزان داشته و چیزی جز دیدن لبخند رضایت مشتری به مدیریت استاتیرا و کارکنان انرژی و انگیزه نمی‌بخشد.
آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان خرمشهر، نبش کوچه فیروزه، پلاک ۵۵۴.
شماره تماس: ۸۸۵۳۸۰۱۹،۸۸۵۳۸۰۱۸-(۰۲۱ )

 

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

رستوران استاتیراتهران  رستوران استاتیرا تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    فضای گرم و صمیمی با کیفیت عالی غذا و بهتر از همه برخورد گرم پرسنل.. پیشنهاد می‌کنم حتما برید

    ۱۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *