جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راه کارهای مدیریت و بسته بندی وسایل سفر

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ اسفند ۱۳۹۶

بدترین سناریوی برای بسته بندی وسایل سفر
زمانی که در شک هستید؛ آنرا ترک کنید. آیا شما در یک سفر کاری نیازی به وسایل شنا دارید؟ آیا در این سفر به شلوار جین نیازی دارید؟ اما ممکن است در سفر اتفاق غیر منتظره ای بیوفتد.تمامی این اتفاقات را می توان با داشتن بیمه ی سفر کنترل کرد. ملزوماتی که باید به آنها توجه کنید: پیش بینی آب و هوا؛برنامه ریزی سفر و همراه داشتن دارو برای این مدت؛ می باشد. این را فراموش نکنید که همیشه لباس گرم همراه داشته باشد.
بستن چمدان راه کارهای مدیریت و بسته بندی وسایل سفر

اگر کیفتان بیش از حد بزرگ است
اگر کیف شما بسیار جادار است؛ تلاش کنید که تمام آنرا پر نکنید. بهترین راه حل استفاده از یک کیف کوچکتر است که محدودیت باعث کنترل شما شود. داشتن یک کیف سبک هنگام سفر یک سرمایه ی ارزشمند به شمار می آید.


شما تحت تاثیر آب و هوا هستید

تغییر آب و هوا ممکن است بر روی بسته بندی زیاد شما تاثیر گذار باشد.در حالت عادی لباس های گرم از لباس های تابستانی جای بیشتری را اشغال می کنند. اگر در فصل سرد به سفر می روید؛ در انتخاب لباسهایتان دقت داشته باشید. لباس هایی را انتخاب کنید که نازک تر هستند اما گرمای بیشتری دارند. همیشه لباس های کلفتر گرمای بیشتری را تضمین نمی کنند.

لباس گر راه کارهای مدیریت و بسته بندی وسایل سفر

از بعضی چیزها طفره بروید
قبل از آماده شدن برای رفتن به یک سفر طولانی، یک لیست از وسایل مورد نیازتان تهیه کنید. این می تواند یک چالش یاشد. از برداشتن برخی وسایل که چندان ضروری به نظر نمی رسد، طفره بروید. برای از بین بردن وسوسه نیز یک روز قبل از سفر در چمدانتان را ببندید.


انتخاب درست وسایل

در سفر می توانید از وسایل چند منظوره استفاده کنید. برای جا دادن وسایل نیز حتما نباید چمدان بزرگ باشد. می توانید از چمدان های کوچک دارای جیب های زیادی هستند و به اصطلاح جا دارند استفاده کنید.

با خودتان صادق باشید
در وسایل سفر، کفش های پیاده روی و لباس های یوگای تان را جا می دهید زیرا امیدوارید که در سفر نیز تمرینات روزانه را انجام دهید. اما باید با خود در این مورد کاملا صادق باشید. شما برای سفر می روید نه ورزش. یا مثلا برای یک سفر هیجانی و ماجراجویانه لباس پر زرق و برق خود را به امید مهمانی رفتن می آورید. هنگام برداشتن وسایل درست فکر کنید.

صداقت راه کارهای مدیریت و بسته بندی وسایل سفر

مشکل ست کردن رنگ ها
برای اینکه از حجم لباسهایتان کم شود بهتر است از رنگ هایی انتخاب کنید که قابلیت ست شدن با چندین رنگ را دارا باشند. در این صورت نیازی به برداشتن چند دست لباس نیست. مثلا می توانید یک شلوار جین با چندین رنگ تیشرت را ست کنید. این عمل باعث کمتر شدن حجم چمدان می شود.


اعتیاد به ابزار غیر ضروری

ابزار و وسایل ثابت کرده اند که در سفر مفید هستند. اما باید بدانید که بیستر بودن این وسایل باعث سنگین تر شدن چمدان شما می شود. بردن تبدیل شارژر شاید ضروری باشد اما دوربین دیجیتال و تبلت، لب تاپ و گوشی هوشمند همگی با هم نیاز نخواهد بود. در سفر کاری ممکن است لب تاپ به کار شما بیاید اما در سفر تفریحی خیر! امروزه دوربین گوشی های هوشمند تقریبا همانند دوربین های دیجیتال عمل می کند، پس نیاز چندانی به بردن دوربین مجزا نیز نیست.
ابزار غیر ضروری راه کارهای مدیریت و بسته بندی وسایل سفر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *