جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راهنمای اخذ ویزای شنگن

تاریخ بروزرسانی :
۷ خرداد ۱۳۹۶

حدود سی سال پیش کشور های اروپایی طی یک قرارداد پذیرفتند که تمامی اتباع کشورهای اروپایی بتوانند بدون ویزا به این کشورها وارد بشوند که مشکلات بین مرزی برای رفت و آمد به حداقل برسد یعنی اگر از هرکدام از این کشورها که اسمشان در انتهای متن قید شده ویزای شینگن بگیرین ، به راحتی می‌توانید در مدت اعتبار ویزا که معمولن سه ماه می باشد به بقیه کشورها هم بدون نیاز به ویزا سفر کنید .‌
بیست و شش کشور عضو این محدوده عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.
در نظر داشته باشید که یکسری کشورهای اروپایی که اسمشون غلط انداز هست تو این محدوده نیستن مثل: انگلیس،کرواسی، اوکراین، صربستان، رومانی، بلغارستان و…

پارت ویزا راهنمای اخذ ویزای شنگن

چند نوع ویزای شینگن داریم؟
بسته به اینکه چه هدفی از وارد شدن به حوزه‌ی شینگن دارید ، چهار نوع ویزا صادر میشود یعنی داخل ویزا در قسمت نوع ویزا یک حرف از حروف زیر درج میشود:
ویزای A – که ویزای ترانزیت ، یعنی مسافر نمی‌تواند از فرودگاه خارج شود، فقط می‌تواند داخل یکی از فرودگاه‌های شینگن پرواز رو عوض کند و از حوزه‌ی شینگن خارج شود.
ویزای B – که ویزای عبور گفته میشه یعنی مسافر می‌تواند از فرودگاه خارج شود و از شینگن به عنوان جایی واسه عبور استفاده کنه تا از طریق زمینی خودش رو به کشوری در خارج از محدوده‌ی شینگن برساند.
ویزای C – که ویزای مورد درخواست اکثر ایرانی‌هاست و ویزای توریستیه.
ویزای D – که ویزای بلندمدت و معمولا تاجران و بازرگانان و بیزینس ‌من‌ها از آن استفاده می‌کنند تا بتوانند در طی سال چندین بار به شینگن سفر کنند.
توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید برای تحصیل، یا اشتغال ، یا ازدواج با فرد اروپایی اقدام کنید این ویزا شامل حال شما نمیشود.
اخذ وقت سفارت یونان چگونه است ؟
شما می توانید برای اخذ وقت سفارت یونان ، از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و از جدیدترین روش برای تعیین وقت سفارت استفاده کنید زیرا امروزه برای دریافت وقت سفارت ، دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری و قرار گرفتن در صف های طولانی نیست .
اخذ وقت سفارت ایتالیا چگونه است ؟
یکی از انواع ویزاهای موجود ، ویزای توریستی میباشد. ویزای توریستی ایتالیا، شامل افرادی می‌شود که با هدف گردشگری در کشور ایتالیا، قصد اقامت چند روزه تا سه ماهه را دارند. توجه کنید که با دریافت ویزای توریستی ایتالیا به شما مجوز کار داده نمیشود و برای اشتغال در ایتالیا، نیاز به صدور مجوز کار دارید.
مجموعه ویزا پارت اسرع وقت ، اقدام به دریافت وقت سفارت کشورهای عضو شینگن می نماید. شما عزیزان می توانید با شماره های ۸۶۰۴۳۲۱۹ ، ۸۶۰۴۴۳۹۵ و ۰۹۰۳۱۹۹۱۷۱۲ تماس حاصل فرمایید.
اجازه بدهید تکرار کنم که ویزای شینگن فقط برای یه مدت کوتاه ۹۰ روزه صادر میشود. برای گرفتن ویزایی غیر از شینگن باید به سفارت‌های مربوط به هر کشوری مراجعه کنید چون شرایط هرکشور با دیگری فرق می‌کنه.
تعیین وفت سفارت ایتالیا را از ویزا پارت درخواست نمایید.

پارت ویزا 1 راهنمای اخذ ویزای شنگن
وقت سفارت هلند چگونه است ؟
وقت سفارت توریستی هلند
ویزای توریستی هلند به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد بازدید از این کشور را دارند و برای مدت معینی در هلند اقامت خواهند داشت. ویزای توریستی عموماً تا سه ماه از تاریخ صدور به متقاضی اجازه‌ی اقامت در کشور هلند را می‌دهد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی هلند :
مدارکی که باید علاوه بر فرم پر شده درخواست ویزا، در وقت ملاقات و انجام مصاحبه همراه داشته باشید
• شناسنامه ایرانی: ترجمه رسمی شناسنامه با فتوکپی از تمام صفحات باید حتما موجود باشد.
• اصل گذرنامه : اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی باشد. کپی گذرنامه را تنها از صفحات یک تا پنج و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزاخورده، تهیه کنید.
• سه قطعه عکس رنگی: توجه داشته باشید، در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه‌ی درخواست‌کننده‌ی ویزا ذکر شده باشد، دو قطعه عکس رنگی از هر کدام از همراهان نیز باید در مدارک موجود باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد