رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

دومین همایش ملی گردشگری ، سرمایه های ملی و چشم انداز آینده

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۲/۷ – ایران سرزمینی با هزاران سال تاریخ غرور آفرین، مشاهیری که تمام جهان در برابر عظمتشان سر فرود می­آورند و طبیعتی زیبا با تنوعی به وسعت جهان ، با ید راه­های آینده را در چشم انداز هزاره طراحی کرد ، اگر ما معتقد به تداوم هستیم که هستیم ، آینده نیز میراث ماست ، و نیاز توسعه پایدار آینده پروری است. آینده تداوم امروز است صنعت گردشگری تلاش امروزاست برای فردائی که هدف در آن موج می زند ، صنعت گردشگری ایران نیازمند اندیشه ای نوین است در سرزمینی کهن. امروز صنعت گردشگری ایران در مراحل رشد خود نیازمند شناخت می­باشد شناخت، منابع ملی و سرمایه های نوین که فناناپذیر باشند. با اندکی تأمل می­توان گفت گردشگری صنعتی به عمق فرهنگ به زیبائی هنر و به قدرت بخش آفرینی صنعت. در دنیای مدرن امروز که با همه وسعتش آن را دهکده می­نامند، باید اساس را بر نامتناهی و زوال ناپذیری گذاشت. توسعه بر پایه اقتصاد نفت و دیگر منابع طبیعی محدود، بی شک آینده­­ای می­سازد مبهم و پر از اما و اگر گردشگری صنعتی است بی پایان که می تواند کشوری را در زمان کوتاه متحول نماید. همه آگاهیم که منابع گردشگری ایران بیشتر از ذخایر نفتی ایران است، اما بهره برداری از این منابع ارزشمند نیازمند شناخت، آموزش و مدیریت است. در این راه شرکت توسعه سازان گردشگری اصفهان بر آن است تا با پشتوانه های بی نظیر گردشگری کشورمان و استفاده از دانش اندیشمندان و فرهیختگان کشور، از آموزش تا ایده و اجرا با تمامی مدیران و مسئولان حیطه گردشگری همراه شود، برای ساختن آینده­ای در خور نام و عظمت ایران و ایرانی بی شک گرد­ه­همایی­های ملی و شناخت منابع از گام های اساسی و ابتدایی در این راستاست تا بتوان زمینه و بستر مناسبی برای تحقق عینی شعار محوری و راهبردی دستیابی به توسعه پایدار در صنعت گردشگری فراهم آورد. پس از برگزاری اولین همایش ملی گردشگری،سرمایه ­های ملی و چشم ­انداز آینده در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در دانشگاه اصفهان که با استقبال کم نظیر مسئولین و دانشجویان همراه شد برآنیم تا دومین همایش ملی گردشگری، سرمایه های ملی و چشم انداز آینده را با فراخوان مقاله در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ با یاری خداوند متعال و همدلی مسئولان و دانشجویان گرامی برگزار نماییم.

محور ویژه شهرستان خوانسار:

۱. خوانسار نگین سبز زاگرس

۲. طبیعت و گردشگری طبیعت محور در خوانسار(باغ شهری خوانسار)

۳. تنوع گردشگری در خوانسار(شهری و روستایی_ صنایع دستی_ طبیعی_ گویش و فرهنگ_ آیئنی)

۴. آیین های مذهبی خوانسار و گردشگری( تعزیه و شبیه خوانی_ عاشورای حسینی)

۵. توسعه پایدار و صنعت گردشگری در خوانسار ( حفاظت از محیط زیست)

۶. ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در خوانسار

۷. طرح های توسعه گردشگری در خوانسار

۸. پتانسیل های تاریخی _ طبیعی گردشگری خوانسار

۹. جایگاه میراث فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری خوانسار

۱۰. توسعه فضاهای شهری خوانسار با استفاده از صنعت گردشگری

۱۱. پتانسیل های محیطی_ اقلیمی گردشگری خوانسار

۱۲. تبلیغات و سرمایه گذاری ملی و بین المللی در توسعه صنعت گردشگری خوانسار

۱۳. تنوع محصولات کشاورزی و توسعه پایدار گردشگری کشاورزی خوانسار

۱-گردشگری و اقتصاد

۱-سیا ست­های اقتصاد گردشگری

۲-اقتصاد مقاومتی و گردشگری

۳-بانک و بورس در گردشگری

۴-بیمه و گردشگری

۵-گردشگری، اشتغال و کارآفرینی

۶-گردشگری و بخش خصوصی

۷-گردشگری و تولید ناخالص ملی

۸-گردشگری_ توسعه اقتصادی و تجارت

۹-گردشگری و سازمان­های اقتصادی(اکو)

۱۰-گردشگری و بنگاه­های اقتصادی

۱۱-گردشگری و سند چشم انداز بیست ساله

۱۲-گردشگری ، قانون گذاری و تسهیلات

۲-گردشگری،برنامه ­ریزی و مدیریت

۱-مطالعات تطبیقی در سیاست های گردشگری

۲-گردشگری، مدیریت استراتژیک و موقعیت جغرافیایی

۳-گردشگری و عدالت اجتماعی

۴-برنامه ­ریزی و توسعه پایدار درگردشگری

۵-مدیریت وبرنامه ­ریزی توسعه گردشگری و سازمان ­های بین المللی

۶-مدیریت وبرنامه ­ریزی گردشگری در کشورهای عضو سازمان های همکاری اسلامی

۷-بررسی هماهنگی­های بین سازمانی در توسعه صنعت گردشگری

۳-گردشگری و فرهنگ

۱-نظم ،امنیت اجتماعی و گردشگری

۲-موانع فرهنگی در گردشگری ایران

۳-ارتباط های فرهنگی وتوسعه گردشگری

۴-رویدادهای فرهنگی و گردشگری

۵-آداب­ها و آیین­های قومی و گردشگری

۶-میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

۷-فرهنگ گردشگری و گردشگر­پذیری

۴-آموزش، پژوهش و گردشگری

۱- گردشگری وآموزش­های آکادمیک و مهارتی

۲-آموزش­های کاربردی_ اجرایی در صنعت گردشگری

۳-آموزش نوین کاربردی در صنعت گردشگری

۴- گردشگری و پژوهش های کاربردی

۵- گردشگری آموزشگاه­ها و پژوهشکده­ها

۶-حقوق در گردشگری

۵-انرژی و گردشگری

۱-انرژی­های طبیعی و توسعه گردشگری

۲-انرژی­های نو و تجدید پذیر در توسعه گردشگری

۳-گردشگری و محدودیت انرژِی

۶-گردشگری شهری و توسعه شهرها

۱-گردشگری،محرومیت­زدایی و توسعه

۲-گردشگری و توسعه مناطق مرزی و محروم

۳-شهر ، معماری و گردشگری

۴-گردشگری شهری و ابعاد آن

۵-دیپلماسی شهری و گردشگری شهری

۶-استفاده از ظرفیت خواهر خوانده های شهری در گردشگری

۷-ضرورت ورود شهرداری­ها به حوزه گردشگری

۸-گردشگری خلاق و شهرهای خلاق

۹-معماری مدرن و سنتی و گردشگری شهری

۱۰-گرافیک محیطی و طراحی شهری در گردشگری

۱۱-المان های شهری در گردشگری

۷-جغرافیا، محیط زیست و گردشگری

۱-گردشگری،اقلیم و پتانسیل­های اقلیمی

۲-گردشگری و آمایش سرزمین

۳-تغییرات اقلیمی و گردشگری

۴-مناطق حفاظت شده و گردشگری

۵-گردشگری،منابع طبیعی و محیط زیست

۶-نهادهای مردمی و سازمان های دولتی در توسعه گردشگری طبیعت مدار

۷-مدل های نوین کاربردی جغرافیایی و توسعه گردشگری

۸-استفاده از مواد و مصالح مدرن سازگار با محیط زیست در سازه های گردشگری

۹-گردشگری،طبیعت گردی و زمین گردشگری

۸-گردشگری و مفاهیم

۱-گردشگری و ادبیات

۲-گردشگری و تاریخ

۳-گردشگری و باستان شناسی

۴-گردشگری و صنایع دستی

۵-گردشگری روستایی

۶-گردشگری و قرآن

۷-گردشگری و رسانه

۸-گردشگری جنگ

۹-تعاریف در گردشگری

۱۰-گردشگری نیاکان شناسی

۱۱-گردشگری ورزشی

۱۲-گردشگری مذهبی

۱۳-گردشگری هیجانی

۱۴-گردشگری تحصیلی

۱۵-گردشگری سلامت

۹-گردشگری و خدمات

۱-برند سازی و وفاداری به برنددر گردشگری

۲-گردشگری، تبلیغات و بازاریابی منطقه­ای و جهانی

۳-گردشگران و اماکن اقامتی

۴-گردشگری،ارتباطات و حمل و نقل

۵-گردشگری ،جشنواره­ها و نمایشگاه­های ملی و بین المللی

۶-اصول و فنون پکیج بندی در گردشگری

۱۰-گردشگری در دنیای مدرن

۱-فناوری اطلاعات در گردشگری

۲-گردشگری مجازی

۳-فناوری های نوین در گردشگری

۴-توسعه مدل های گردشگری نوین

قیمت ها به تومان
ثبت نام دانشجویی،با مقاله و حضور در همایش ۱۰۰،۰۰۰
ثبت نام اعضای هیات علمی، با مقاله و حضور در همایش ۱۲۰،۰۰۰
اعضای سازمانهاو افراد آزاد با مقاله وحضوردرهمایش ۱۳۰،۰۰۰
ثبت نام بدون مقاله و حضور در همایش ۷۰،۰۰۰
ثبت نام دانشجویی، با مقاله بدون حضور در همایش ۹۰،۰۰۰
ثبت نام اعضای هیات علمی، با مقاله بدون حضور در همایش ۱۰۰،۰۰۰
اعضای سازمانها و افراد آزاد با مقاله، بدون حضور در همایش ۱۱۰،۰۰۰
ثبت نام افراد همراه در همایش ۶۰،۰۰۰
صدور گواهینامه ویژه سایر نویسندگان: برای هر گواهی ۲۰،۰۰۰
مقالات دوم و دوم به بعد به ازای هر مقاله ۴۰،۰۰۰
آدرس دبیرخانه همایش:

اصفهان- خیابان چهارباغ بالا- کوچه ابن سینا(۲۵) مجتمع سینا طبقه اول واحد ۷

تلفکس: ۰۳۱-۳۲۱۲۰۲۵۶ (لطفا برای سوال پیرامون مواردی که در سایت همایش مشخص شده است تماس حاصل نفرمایید- خواهشمندیم برای سوالات ضروری با دبیرخانه در ساعات مقرر تماس حاصل نمایید (صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۱:۴۵ و بعد از ظهر ها: ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ ) تماس حاصل نمایید.)

موبایل: حسین کاردان-مدیراجرایی- ۰۹۱۳۲۱۳۷۵۴۱ و مهدی خالدی ۰۹۱۳۲۲۸۰۹۷۶ (پشتیبانی و سایت) فقط سوالات ضروری (درصورت نیافتن جواب در سایت همایش) پاسخگویی ۲۴ ساعت

کدپستی: ۸۱۶۳۸۱۴۱۴۱

ایمیل دبیرخانه: TESGA_IR@YAHOO.COM

r_1_150419091711 دومین همایش ملی گردشگری ، سرمایه های ملی و چشم انداز آینده

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *