جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

دستمزد و بیمه راهنمایان تور با اولویت پیگیری می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ آبان ۱۳۹۲

مدیرکل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری از رسیدگی با اولویت به موضوع دستمزد و بیمه‌ی راهنمایان تور در نخستین جلسه‌ی رسمی کارگروه مشترک راهنمایان تور خبر داد.

علی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که نخستین جلسه‌ی رسمی کارگروه مشترک راهنمایان تور و دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری به‌زودی تشکیل می‌شود‌، ادامه داد: اکنون فصل سفر گردشگران به ایران است و اعضای هیأت رییسه‌ی این کارگروه که راهنماها هستند، در تور هستند. بنابراین نخستین جلسه‌ی کارگروه با حضور اعضای هیأت رییسه به‌زودی تشکیل خواهد شد تا با اولویت، به مشکلات راهنمایان تور رسیدگی شود.

او اظهار کرد: رسیدگی به دستمزد و بیمه، از مهم‌ترین مشکلات راهنمایان تور است که قرار شد پس از چیدمان اعضای کارگروه، با اولویت به این مسائل پرداخته شود. در آن جلسه، از رییس هیأت مدیره‌ی جامعه‌ی تورگردانان نیز دعوت می‌شود تا به نتیجه‌ی اجرایی مشترکی برسیم.

وی تعریف راهنمای گردشگری به‌عنوان شغل، تعیین دستمزد و بیمه را از موضوعات اساسی دانست که این مجموعه (راهنمایان و کارگروه آن‌ها) به‌دنبال تحقق آن‌ها هستند و به همین خاطر، با اولویت به این موضوعات پرداخته می‌شود.
%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C1 دستمزد و بیمه راهنمایان تور با اولویت پیگیری می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *