رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ مرداد ۱۳۹۴

درخشش پایتخت تپه‌های شنی جهان در پایتخت ایران

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۵/۱۹- به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، هفته فرهنگی اقتصادی دیار کریمان به مدت یک هفته از ۱۶ مردادماه جاری در برج میلاد در حال برگزاری است، در ابتکاری خلاقانه سخت‌کوشان حاشیه کویر، شن‌های روان ریگان را به پایتخت ایران بردند تا از نزدیک تهرانی‌ها و توریست‌ها آن را لمس کنند و این لمس کردن شن‌های روان موجب استقبال بی‌نظیر گردشگران شد.

گردشگران و پایتخت‌نشینان این شن‌ها را لمس و عکس‌های یادگاری از شن‌های روان برای خود گرفتند تا بلندترین تپه‌های شنی جهان در تهران درخشش خود را داشته باشند.

طبیعی بودن و منحصر به فرد بودن این شن‌های روان موجب شد که تهرانی‌ها چند ساعتی را در شن‌های روان ریگان سپری کنند، تعدادی از بازدیدکنندگان از این تپه‌های شنی گفتند که فکر نمی‌کردیم ریگانی‌ها چنین ابتکار خلاقانه‌ای ایجاد کنند.

ما برای دیدن این تپه‌های شنی باید مسافتی بیش از یک هزار کیلومتر را به ریگان طی می‌کردیم، اما شن‌های روان به تهران آمدند و ما از نزدیک آنها را مشاهده و در آینده از این تپه‌های شنی بازدید می‌کنیم.

سلیمانی دبیر جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: با ابتکاری که غرفه شهرستان ریگان انجام داد، موجب استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از این شن‌های روان شد.

وی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان ریگان طبیعی بودن غرفه آن است و واقعاً در بحث جذب توریست اقدام جالبی انجام دادند.

دبیر جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان با تقدیر از دست‌اندرکاران این غرفه افزود: ریگان در این نمایشگاه تاکنون خوب درخشیده است.

سلیمانی عنوان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای شناسایی بلندترین تپه‌های شنی جهان در تهران است و توریست‌ها استقبال خوبی تاکنون از این غرفه داشته‌اند.

فرماندار ریگان نیز به خبرنگار فارس گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از غرفه ریگان در نمایشگاه تهران بازدید کردند و موجب استقبال خوب شهروندان تهرانی شد.

امین باقری علت استقبال را طبیعی بودن نمایشگاه ریگان برشمرد و افزود: این تپه‌های شنی به عنوان پایتخت تپه‌های شنی جهان در تهران معرفی شدند و تا پایان نمایشگاه بر استقبال گردشگران افزوده می‌شود.

13940519000125_PhotoL درخشش پایتخت تپه‌های شنی جهان در پایتخت ایران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *