جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خیز بلند اصفهان برای ایجاد تأسیسات گردشگری

تاریخ بروزرسانی :
۴ تیر ۱۳۹۵

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در پنجمین جلسه کمیته فنی ایجاد تأسیسات گردشگری موسوم به کمیسیون سرمایه گزاری از خیز بلند اصفهان برای ایجاد تدسیسات اقامتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، پنجمین نشست کمسیون سرمایه گزاری با حضور مدیر کل، معاونین و کارشناسان اداره کل جهت رسیدگی به درخواست تأسیس واحدهای اقامتی و گردشگری برگزار شد.
در پایان این نشست فریدون اله یاری عنوان کرد: در پنجمین نشست کمسیون سرمایه گزاری به درخواست های ایجاد تأسیسات گردشگری از جمله هتل، سفره خانه سنتی رستوران بین راهی و مهمانپذیر در شهرستانهای اصفهان، کاشان، نطنز، خمینی شهر، و فلاورجان(دراستان اصفهان) رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: از جمله نکات قابل توجه مصوبات این کمیته، رسیدگی به درخواست های ششگانه احداث هتل در نقاط مختلف شهر اصفهان و احیاء و تغییر کاربری شش خانه تاریخی در شهر کاشان جهت تغییر کاربری به واحد اقامتی بوده است .

اله یاری تأکید کرد: طی ماههای گذشته با درخواست های متعددی جهت ایجاد هتل در سطح شهر اصفهان روبرو بوده ایم که اداره کل با حمایت کامل و تعیین اولویت این درخواست ها موافقت خود را با تأسیس بیش از ۱۰ هتل جدید در شهر اصفهان اعلام کرده است. با این وصف هم اکنون ۳۴ هتل در سطح استان اصفهان از ۳ تا ۵ ستاره در حال ساخت است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان همچنین در پایان این نشست تأکید کرد: در استان اصفهان خیز بلندی برای ایجاد تدسیسات اقامتی برداشته ایم، لذا امیدواریم تمامی نهادهای ذی ربط همانند شهرداری و راه و شهرسازی در این زمینه با توجه به این که میراث فرهنگی و گردشگری از محورهای توسعه استان اصفهان بشمار رفته و هرگونه توسعه در این زمینه مورد تأکید مقامات ارشد استان از جمله استاندار محترم اصفهان می باشد، بیش از گذشته یاریگر میراث فرهنگی باشند.
فریدون الهیاری خیز بلند اصفهان برای ایجاد تأسیسات گردشگری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *