رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ بهمن ۱۳۹۲

حضور گردشگران در هر شهری از عوامل رونق اقتصادی آن شهر است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۵ – شهردار ارومیه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان حضور گردشگران در هر شهری را از عوامل رونق اقتصادی و زیبایی آن شهر دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ، محمد حضرت پور در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ضمن اعلام این مطلب گفت: زحمات مجموعه شهرداری ارومیه زمانی به ثمر خواهد نشست که شاهد رضایتمندی مسافران و گردشگران از خدمات شهری باشیم.

در این دیدار شهردار ارومیه با اعلام آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود در خصوص توسعه گردشگری ارومیه افزود: ما برنامه هایی را برای اجرا درخصوص استقبال از مسافرین نوروزی داریم که در مرحله تحقیق و بررسی بوده و بهمین منظور بودجه ای را در نظر گرفتیم که امیدواریم با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بتوانیم این برنامه ها را با موفقیت اجرا کنیم.

محمد حضرت پور همچنین توسعه اقتصادی شهر را در گرو توسعه گردشگری دانست و افزود : اگر بتوانیم بخش اطلاع رسانی و معرفی ارومیه بعنوان یکی از مقاصد سفر گردشگران را تقویت کنیم شاهد افزایش مسافران و گردشگران در مرکز استان بوده و بدنبال آن شاهد توسعه اقتصادی و درآمدی برای همه بخشهای شهری خواهیم بود.

مظفر عباس زاده مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز حضور شهردار ارومیه در این اداره کل را به فال نیک گرفته و گفت : در اکثر شهرهای جهان این شهرداری ها هستند که متولی گردشگری میباشند و خوشبختانه با وجود مسئولین علاقمندی همانند شهردار ارومیه ، صنعت گردشگری این شهر نیز توسعه خواهد یافت.

عباس زاده با قدردانی از مجموعه شهرداریها ی استان بویژه شهرداری ارومیه افزود : اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان به تنهایی نخواهد توانست به اهداف عالیه خود در جهت حفاظت از آثار تاریخی ، معرفی هنرهای سنتی وصنایع دستی وهمچنین توسعه گردشگری برسد وباید همه دستگاههای دولتی در این امر ما را یاری نمایند و شهرداریها یکی از اصلی ترین همکاران ما در حوزه های مختلف مسئولیتی ما هستند.

در انتهای این دیدار محمد حضرت پور شهردار ارومیه با اهداء لوحی ، انتصاب مظفر عباس زاده را بعنوان مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی تبریک گفت .
ImageHandler.ashx حضور گردشگران در هر شهری از عوامل رونق اقتصادی آن شهر است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *