رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ آبان ۱۳۹۲

حاشیه رودخانه ” آغلاغلان ” در اردبیل ساماندهی می‌شود

لینک این مطلب کپی شد!

فرماندار شهرستان نیر معتقد است: حاشیه رودخانه آغلاغلان باید به منظرگاه مفرحی برای مردم شهر و گردشگران تبدیل شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، میرفخرالدین زاهد با اشاره به لزوم ساماندهی حاشیه رودخانه آغلاغلان، افزود: اگر چه درگذشته خسارت زیادی به چشم انداز زیبای حاشیه رودخانه آغلاغلان وارد شده اما از این پس باید حاشیه این رودخانه یک ظرفیت بالفعل شده و زمینه مطلوب برای رونق گردشگری و توسعه خدمات رفاهی مردم فراهم شود.

وی افزود: اجرای این طرح در توسعه فضای سبز شهری و بهبود شرایط زیست محیطی این محدوده از رودخانه آغلاغلان موثر است.

فرماندار شهرستان نیر با اعلام این‌که رودخانه آغلاغان چای، یکی از مواهب بکر و خدادادی استان و شهرستان نیر است، عنوان کرد: با توجه به این‌که سرچشمه این رودخانه از تفرجگاه طبیعی “بولاغلار” سرچشمه می‌گیرد و در منطقه نمونه گردشگری شهرستان واقع شده، ساماندهی و نوسازی مسیر حاشیه این رودخانه جزو اولویت‌های اجرایی شهرستان نیر است.

وی بیان کرد: با همفکری و مشارکت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و اداره کل میراث فرهنگی استان و با تزریق بخشی از اعتبارات شهرستان از سوی فرمانداری، ساماندهی این مسیر به طول ۶ کیلومتر در سه فاز مطالعه شده که برای آغاز عملیات فاز اول آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

زاهد با اشاره به این‌که تاخیر در تکمیل پروژه کمربندی شهر نیر موجب افزایش ترافیک شهر شده است، افزود: این اولویت مهم در سال ۹۳ بر اساس وعده‌های مسوولان ارشد استانی و نمایندگان محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر راه‌های روستایی شهرستان به دلیل تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه از معادن این شهرستان از امنیت پایدار جاده‌ای برخوردار نیستند و نیاز به بازسازی و تعریض و گاهی تغییر مسیر و آسفالت کامل دارند.
102-140 حاشیه رودخانه " آغلاغلان " در اردبیل ساماندهی می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *