رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ مرداد ۱۳۹۳

جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی در اردبیل برگزار می‌شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۵/۶ – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان اردبیل گفت: جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی ۱۵ تا ۱۷ مرداد در پارک اللرباغی شهر خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، یحیی نقی زاده در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره ملی غذاهای سنتی اقوام ایرانی در خلخال گفت: تاکنون حضور اقوام ۲۰ استان در کشور در این جشنواره قطعی شده است. در این جشنواره شهرستان خلخال به عنوان دومین برند گردشگری استان اردبیل پس از شهرستان سرعین به میهمانان داخلی و خارجی جشنواره معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۰ استان از مجموع ۳۱ استان دعوت شده به جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی برای حضور در خلخال اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۰۰ نفر از هنرمندان آشپزی و موسیقی محلی استان‌های کشور در جشنواره ملی اقوام ایرانی در خلخال، سفیران کشورهای مختلف جهان به همراه مسوولان ارشد کشوری از جمله معاون رییس جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و جمعی از نمایندگان مجلس در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره ملی و حضور مسوولان ارشد کشوری در این مراسم فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان و جلب نظر مسوولان برای تخصیص اعتبارات و امکانات ویژه به خلخال است. خواستار تلاش اعضای ستاد برگزاری برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و فراهم کردن زمینه پذیرایی و اسکان مناسب میهمانان جشنواره در سه روز برگزاری این جشنواره در خلخال هستیم.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره همزمان با اولین روز از هفته استان، برگزار و علاوه بر این مراسم گرامیداشتی نیز به مناسبت این هفته در روزهای آخر هفته استان در شهر سرعین برگزار می‌شود.

sofre-irani-21-500x375 جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی در اردبیل برگزار می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *