جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جشنواره صنایع‌دستی مناطق آزاد کشور در انزلی

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۳/۱۷-“جشنواره صنایع‌دستی مناطق آزاد کشور” در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، این جشنواره همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در ۳۰ غرفه عرضه و فروش صنایع‌دستی مناطق آزاد کشور شروع به کار می‌کند. برپایی نمایش‌های آئینی و بومی – محلی، موسیقی سنتی و پخت غذای محلی مناطق آزاد از بخش‌های اصلی این نمایشگاه است.

توجه به هنرهای بومی و سنتی، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری مناطق آزاد کشور، حمایت از تولیدات صنایع‌دستی بومی، ایجاد اشتغال با سرمایه کم و کمک به صنعتگران برای فروش محصولات و تولیدات خود، ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی هنرمندان، عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا، تبادل افکار بین هنرمندان و صنعتگران در جهت ارتقای کیفیت تولید و همچنین ارتباط مردم با هنرمندان از جمله اهداف برگزاری جشنواره صنایع‌دستی مناطق آزاد کشور است.

این نمایشگاه از چهارشنبه ۲۰ خرداد لغایت شنبه ۲۳ خرداد ماه با حضور هنرمندان صنایع‌دستی مناطق آزاد کیش، قشم، چابهار، اروند، ارس و انزلی در مجتمع ستاره شمال این منطقه واقع در فاز تجارت و گردشگری برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این جشنواره دیدار کنند.

35 جشنواره صنایع‌دستی مناطق آزاد کشور در انزلی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *