جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جزیره های هرمزگان با سرمایه گذاری در گردشگری رونق پیدا می کنند

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آبان ۱۳۹۶

به گزارش ایرنا ، علی رئوفی روز یکشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: در نشست اخیر وزارت کشورهم پیرامون وضعیت جزیره ها استان ارتقاء اسکله‌ها ، گمرک و توسعه طرح ‌های گردشگری برای رشد جزیره مطرح شد .
وی ادامه داد: پیرو برگزاری نشست کارشناسی سفر وزیر کشور به جزیره های استان هرمزگان ، نخستین نشست کارشناسی این سفر توسط معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به ریاست مدیرکل دفتر برنامه‌ ریزی اموراقتصادی و توسعه منطقه ‌ای این وزارتخانه و با حضور نمایندگان سازمان های مختلف انجام شد.
وی بیان داشت: بررسی راهکارهای رشد و رونق این جزایر و بررسی وضعیت معیشتی و اقتصاد مردم ساکن در جزایر هرمزگان از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و اعضای جلسه هرکدام به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم ساکن در جزایراستان پرداختند.
رئوفی خاطرنشان کرد: مقرر شد نشست کارشناسی بعدی پیرامون سفر وزیر کشور به جزایر استان باحضور مدیرکل دفتر برنامه‌ ریزی اموراقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در استان برگزار و راهکارها و پیشنهاد نهایی جهت عملیاتی شدن برای توسعه جزایر استان و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم ساکن در این مناطق ارائه شود.
استاندار هرمزگان شامگاه جمعه پس از بازدید از ۶ جزیره استان ، از سفر وزیر کشور اواخر آبان ماه به استان به منظور بررسی وضعیت جزایر استان خبر داده بود.
استان هرمزگان دارای ۱۴ جزیره است که از جمله آنها می توان به جزایر کیش ، قشم، هنگام ، هرمز، لارک ، ابوموسی ، سیری ، تنب بزرگ، تنب کوچک اشاره کرد.

جزیره های هرمزگان جزیره های هرمزگان با سرمایه گذاری در گردشگری رونق پیدا می کنند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد