جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جدیدترین و گرانترین تفریح آبی در ایران!

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ تیر ۱۳۹۶

فلای بورد یکی از ورزش‌های پر هیجان و جدید کشورمان است که نیاز به عکس العمل و تصمیم‌گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز روی سطح آب بدست آورد.
فلای بورد

فلای بورد یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی و در عین حال جدید در ایران است که در ادامه بیشتر با این تفریح آبی آشنا می‌شوید.

فلای بورد (Flyboard) وسیله‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می‌دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می‌دهد. این وسیله ابتدا در مسابقات جهانی جت اسکی در چین در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به طور رسمی از ماه می سال ۲۰۱۲ در دسترس عموم قرار گرفت.

با این وسیله ورزشی تفریحی – آبی می‌توان در بالای سطح آب تا ارتفاع ۱۲ متر آزادانه پرواز کرد و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن نمایش‌های جذاب و چشمگیری را خلق کرد.

فلای بورد نیروی محرکه لازم برای انجام چنین مانورهایی را از جت اسکی می‌گیرد. جت اسکی این نیروی محرکه را توسط شیلنگ ۱۸ متری فلای بورد به نازل‌هایی که در زیر تخته فلای بورد قرار گرفته‌اند هدایت و کاربر می‌تواند این نیروی جلوبرنده را کنترل کند.

فلای بورد دارای شناوری است که به کاربر اجازه می‌دهد تا از این وسیله ورزشی با اطمینان بیشتر استفاده کند. جت اسکی در تمام طول مدت استفاده از دستگاه، بر روی آب شناور بوده و به هر طرف که کاربر حرکت کند کشیده خواهد شد.

فلای بورد یکی از ورزش‌های پر هیجان و جدید کشورمان است که نیاز به عکس العمل و تصمیم‌گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز روی سطح آب بدست آورد.

اگر این سوال برای شما پیش آمده که چگونه بدون هیچ آموزشی و یا یادگیری قبلی می‌خواهید سوار بر فلای بورد شوید باید این نکته را یادآوری کنیم که قبل از سوار شدن بر فلای بورد به شما آموزش می‌دهند. این تفریح آبی بیش از هر جای دیگری در کشورمان در جزیره کیش رونق پیدا کرده است.
فلای بورد جدیدترین و گرانترین تفریح آبی در ایران!

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *